2 apró technika, amelyre az emberek bármilyen kérésedre IGEN-nel felelnek

2 apró technika, amelyre az emberek bármilyen kérésedre IGEN-nel felelnek
Sokat foglalkozom az elmúlt években azzal, hogyan mondathatjuk ki az emberekkel, a vevőiddel, a környezeteddel az “igen” szót, amikor kérsz tőlük valamit. Kéred, hogy vásároljanak. Kéred, hogy regisztráljanak az oldaladon. Kéred, hogy letöltsék az e-bookjaidat. Kérsz valamit a magánéletedben.
Jagodics Rita | Egyéb | 2017. 09. 17.

A 3 leggyakoribb nagykereskedői probléma… és a különös megoldásuk

A 3 leggyakoribb nagykereskedői probléma... és a különös megoldásuk

Nagykereskedői panasz 1: “Vannak viszonteladóim, akik évről-évre csökkennek.”
Nagykereskedői panasz 2: “Néhány viszonteladóm javíthatatlan, képtelen befogadni bármi újat.”
Nagykereskedői panasz 3: “Egy-két területen nem erős a jelenlétünk.”

Kevés olyan cég létezik a nagykereskedői, gyártói piacon, aki ne szeretetett volna néhány problémás viszonteladójától megválni, és azokat újakra cserélni. Olyan viszonteladókra, akik haladnak a korral, akik nyitottak az új dolgokra, akikkel egy nagykereskedő, gyártó növekedése garantált, akik az árleszállításokkal nem emelték az egekbe a végfelhasználók árérzékenységét. Nos, az ilyen viszonteladók nem csak a legendákban léteznek. Megszerzésükért azonban tenni kell. Hogy mit? Arról szól ez a cikk…

Jagodics Rita | B2B Marketing | 2017. 08. 25.

Átlagos eredményeket hozott a marketing a Nagykereskedésnek, Gyártónak, aztán elkezdett így kampányolni:

Átlagos eredményeket hozott a marketing a Nagykereskedésnek, Gyártónak, aztán elkezdett így kampányolni:

A kampányolás olyan egy Nagykereskedés, Gyártó cég életében, mint a biciklizés. Ahhoz, hogy haladj, folyamatosan tekerni kell, előre kell mozdítani.  De milyen hozzávalói vannak egy kiugró eredményt hozó kampánynak? Mit érdemes ellesni más iparágak sikerkampányaiból? Most megismerkedhetsz 7 kimagasló eredményt hozó nagykereskedői, gyártói kampánnyal. Az utolsó bekezdésben egy különleges ajándékot is találsz. Az utolsó 7 sorban pedig egy nem mindennapi lehetőség is vár rád.

Jagodics Rita | Egyéb Kampány | 2017. 08. 18.

4 piackutatási eszköz, amelytől igazán sikeres lesz a következő kampányod… a második nélkül ma a Google nem lenne világmárka

4 piackutatási eszköz, amelytől igazán sikeres lesz a következő kampányod... a második nélkül ma a Google nem lenne világmárka

Pár éve egy Bob Bishop nevű újságíró írt egy igazán érdekes cikket. Tanulmányában összehasonlította Steve Jobs és Bill Gates 4-4, nagyjából azonos időszakban elhangzott beszédét. A különös mérkőzést kiütéssel Steve Jobs nyerte. Míg Gates egy mondata átlagban 21,6 szót tartalmazott, Jobsé mindössze 10,5-öt. Míg Gates összes szava közül 5,11% volt nehéz, szakzsargon, addig Jobsnál ez a szám 2,9%. Az újságíró egyik indoka az eredményre a következő volt: „Jobs egyszerűen sokkal jobban ismeri a célpiacát. Úgy beszél, ahogy ők.” Nos, ezért olyan fontos, hogy pár percet beszéljünk a piackutatásról…

Jagodics Rita | Piackutatás | 2017. 08. 11.

4 dolog, amitől eredményesebbek lesznek a hírleveleid

4 dolog, amitől eredményesebbek lesznek a hírleveleid

Állítólag Caesar a meggyilkolása napján kapott egy apró cédulát, amiben figyelmeztették az ellene készülő merényletről. De ahelyett, hogy elolvasta volna, csak ennyit mondott a küldöncnek: „Cras legam.” Azaz „Holnap elolvasom.” Cégek ezrei követik el ezt a hibát nap mint nap a marketingben:

Jagodics Rita | Hírlevél | 2017. 07. 28.

Így néz ki egy sikercég marketingosztálya 2017-ben

Így néz ki egy sikercég marketingosztálya 2017-ben

Steve Jobs egyik prezentációjának diájára mindössze ennyi volt írva: „Mágneses zár.” Mit mondott erre Jobs? „Ha kinyitjuk a készüléket, láthatjuk, hogy egy mágneses zár van rajta. Semmi kampó vagy kiálló rész, ami beleakadhatna a ruhánkba.” Egy honlapostól, egy AdWords szakembertől csak az elsőt várhatod el. Egy egyszerű megoldást, amely nem foglalkozik a pozicionálással, a célpiacod igényeivel, azzal, hogy nekik mi a problémájuk.

Jagodics Rita | Marketing osztály | 2017. 07. 20.

Az adatbázis építés legendás szintje: ha az e-mail címen kívül más adatokat (telefonszám, cím) is elkérnél

Az adatbázis építés legendás szintje: ha az e-mail címen kívül más adatokat (telefonszám, cím) is elkérnél

Az adatbázis építés 2017-ben is fontos szerepet játszik a nagykereskedések, gyártó cégek életében. Egy értékes adatbázissal a kezünkben olyanok leszünk, mint a kalapács, amely a szeggel ellentétben nem elszenvedi a cselekvést, hanem ő maga cselekszik. De hogyan építsünk kiválóan konvertáló listát? És mit tegyünk, ha cégünk a külföldi piacokat vette célba? 

Jagodics Rita | Adatbázis | 2017. 07. 14.

Hány honlapra van szüksége egy Nagykereskedésnek, Gyártó cégnek, hogy online piacvezető legyen?

Hány honlapra van szüksége egy Nagykereskedésnek, Gyártó cégnek, hogy online piacvezető legyen?

Nagy Marketing Igazság 1: minél többen járnak a honlapodon, annál több lesz a érdeklődőd.
Nagy Marketing Igazság 2: És minél hatékonyabban működik az a weboldal, annál több lesz a céged bevétele.

Miért működik 2017-ben így a vevőszerzés? A választ a zsebedben kell keresni: egy honlap ugyanis a mai átdigitalizált, okostelefonok körül forgó világban a vevőszerzésed magja. És mi a válasz a címben feltett kérdésre?

Jagodics Rita | Adatbázis Honlap Kampány | 2017. 07. 7.

Hiánypótló, hasznos csekklista Facebook kommunikációhoz

Hiánypótló, hasznos csekklista Facebook kommunikációhoz

Többen kértétek: Íme egy gyors napi, heti, havi ellenőrzőlista a céged Facebook kommunikációjához. Nézd meg, mit végeztek el belőle, és mi marad el. Ezzel a hasznos listával ellenőrizni tudod, hogy ügynökséged ellátja-e az összes teendőt, vagy ha házon belül oldod meg a közösségi média feladatokat, akkor mindenre gondoltok-e. 

Jagodics Rita | Facebook | 2017. 06. 27.