Így néz ki egy sikercég marketingosztálya 2017-ben

Így néz ki egy sikercég marketingosztálya 2017-ben

Steve Jobs egyik prezentációjának diájára mindössze ennyi volt írva: „Mágneses zár.” Mit mondott erre Jobs? „Ha kinyitjuk a készüléket, láthatjuk, hogy egy mágneses zár van rajta. Semmi kampó vagy kiálló rész, ami beleakadhatna a ruhánkba.” Egy honlapostól, egy AdWords szakembertől csak az elsőt várhatod el. Egy egyszerű megoldást, amely nem foglalkozik a pozicionálással, a célpiacod igényeivel, azzal, hogy nekik mi a problémájuk.

Jagodics Rita | Marketing osztály | 2017. 07. 20.

Az adatbázis építés legendás szintje: ha az e-mail címen kívül más adatokat (telefonszám, cím) is elkérnél

Az adatbázis építés legendás szintje: ha az e-mail címen kívül más adatokat (telefonszám, cím) is elkérnél

Az adatbázis építés 2017-ben is fontos szerepet játszik a nagykereskedések, gyártó cégek életében. Egy értékes adatbázissal a kezünkben olyanok leszünk, mint a kalapács, amely a szeggel ellentétben nem elszenvedi a cselekvést, hanem ő maga cselekszik. De hogyan építsünk kiválóan konvertáló listát? És mit tegyünk, ha cégünk a külföldi piacokat vette célba? 

Jagodics Rita | Adatbázis | 2017. 07. 14.

Hány honlapra van szüksége egy Nagykereskedésnek, Gyártó cégnek, hogy online piacvezető legyen?

Hány honlapra van szüksége egy Nagykereskedésnek, Gyártó cégnek, hogy online piacvezető legyen?

Nagy Marketing Igazság 1: minél többen járnak a honlapodon, annál több lesz a érdeklődőd.
Nagy Marketing Igazság 2: És minél hatékonyabban működik az a weboldal, annál több lesz a céged bevétele.

Miért működik 2017-ben így a vevőszerzés? A választ a zsebedben kell keresni: egy honlap ugyanis a mai átdigitalizált, okostelefonok körül forgó világban a vevőszerzésed magja. És mi a válasz a címben feltett kérdésre?

Jagodics Rita | Adatbázis Honlap Kampány | 2017. 07. 7.

Hiánypótló, hasznos csekklista Facebook kommunikációhoz

Hiánypótló, hasznos csekklista Facebook kommunikációhoz

Többen kértétek: Íme egy gyors napi, heti, havi ellenőrzőlista a céged Facebook kommunikációjához. Nézd meg, mit végeztek el belőle, és mi marad el. Ezzel a hasznos listával ellenőrizni tudod, hogy ügynökséged ellátja-e az összes teendőt, vagy ha házon belül oldod meg a közösségi média feladatokat, akkor mindenre gondoltok-e. 

Jagodics Rita | Facebook | 2017. 06. 27.

Márkavallás – Ne vevőket szerezz, hanem…

Márkavallás – Ne vevőket szerezz, hanem…

Több bevételt szeretnél a viszonteladóidból? Ma még nem annyit vásárolnak, ami céged számára elegendő lenne? Akkor kezdd el kialakítani saját rajongóbázisod, márkavallásod ezzel a forgatókönyvvel:

1. Hívd vissza a vevőidet (megoldás a cikkben);
2. Vedd rá őket, hogy többet vásároljanak (megoldás a cikkben);
3. Érd el, hogy a vevőid meg se hallgassák a konkurenseid ajánlatát (megoldás a cikkben).

Jagodics Rita | Kommunikáció Márka | 2017. 06. 9.

Íme, 5 nagykereskedelmi, gyártói kampány, amelyből jó dolgokat leshetsz el

Íme, 5 nagykereskedelmi, gyártói kampány, amelyből jó dolgokat leshetsz el

Mitől lesz jó egy kampány? Hogyan tudod mérni a megtérülését? Mi történik a vevőkkel, ha egyik pillanatról a másikra leállítunk egy kampányt? Újra elhoztam Neked Partnereinknek készített munkáinkat, amelyeken marketingesek, szövegírók, grafikusok, programozók, közösségi média szakemberek dolgoztak. 

Jagodics Rita | Adatbázis Honlap Kampány Kommunikáció Marketing osztály | 2017. 06. 2.

BLOG KÜLÖNKIADÁS: így dolgozunk mi

BLOG KÜLÖNKIADÁS: így dolgozunk mi

Mitől lesz jó egy kampány? Hogyan tudod mérni a megtérülését? Mi történik a vevőkkel, ha egyik pillanatról a másikra leállítunk egy kampányt? Mai blog különkiadásunkban megmutatom Neked, hogy dolgozunk mi az ügyfeleinkkel a Kereskedelmi Marketingben. Rengeteg kép, grafikon, pontos eredmény, kevés szöveg… és egy kuriózum az utolsó 8 sorban.

Jagodics Rita | Facebook Kampány Marketing Marketing osztály | 2017. 05. 15.

MailChimp Alapok V. – Automatizált levélkiküldés beállítása

MailChimp Alapok V. – Automatizált levélkiküldés beállítása

2016 januárjában a MailChimp hírlevél küldő szoftver hivatalos viszonteladó partnere lettünk Magyarországon (Nézd meg a tanúsítványunkat itt). Az elmúlt másfél évben a szoftver minden előnyét és hátrányát kiismertük és jelenleg is több ügyfelünknél használjuk rendszeresen ezt a szoftvert a hírlevelek küldésére.

Fontos azt kiemelnünk, hogy mi nem a MailChimp vagyunk, csupán szeretnénk segíteni a magyar felhasználóknak, hogy a maximumot tudják kihozni a kampányukból. Ebben a cikkben arról írunk, hogyan tudsz beállítani egy automata hírlevél sorozat kiküldését a szoftverben. Kezdjünk is bele.

Szabácsik Gergely | Hírlevél MailChimp | 2017. 05. 11.

MailChimp Alapok IV. – Hírlevél sablonok és levelek kiküldése

MailChimp Alapok IV. - Hírlevél sablonok és levelek kiküldése

2016 januárjában a MailChimp hírlevél küldő szoftver hivatalos viszonteladó partnere lettünk Magyarországon (Nézd meg a tanúsítványunkat itt). Az elmúlt másfél évben a szoftver minden előnyét és hátrányát kiismertük és jelenleg is több ügyfelünknél használjuk rendszeresen ezt a szoftvert a hírlevelek küldésére.

Fontos azt kiemelnünk, hogy mi nem a MailChimp vagyunk, csupán szeretnénk segíteni a magyar felhasználóknak, hogy a maximumot tudják kihozni a kampányukból. Ebben a cikkben arról írunk, hogyan tudsz létrehozni hírleveleket és miért használjunk hírlevél sablonokat. Kezdjünk is bele.

Szabácsik Gergely | Hírlevél MailChimp | 2017. 05. 11.

MailChimp Alapok III. – Adatbázis importálás és feliratkozási formok

MailChimp Alapok III. - Adatbázis importálás és feliratkozási formok

2016 januárjában a MailChimp hírlevél küldő szoftver hivatalos viszonteladó partnere lettünk Magyarországon (Nézd meg a tanúsítványunkat itt). Az elmúlt másfél évben a szoftver minden előnyét és hátrányát kiismertük és jelenleg is több ügyfelünknél használjuk rendszeresen ezt a szoftvert a hírlevelek küldésére.

Fontos azt kiemelnünk, hogy mi nem a MailChimp vagyunk, csupán szeretnénk segíteni a magyar felhasználóknak, hogy a maximumot tudják kihozni a kampányukból. Ebben a cikkben arról írunk, hogyan tudod importálni az adatbázisodat valamint hogyan hozz létre feliratkozási formokat. Kezdjünk is bele.

Szabácsik Gergely | Hírlevél MailChimp | 2017. 05. 11.

MailChimp Alapok II. – Így tudod kialakítani az adatbázisodat

MailChimp Alapok II. - Így tudod kialakítani az adatbázisodat

2016 januárjában a MailChimp hírlevél küldő szoftver hivatalos viszonteladó partnere lettünk Magyarországon (Nézd meg a tanúsítványunkat itt). Az elmúlt másfél évben a szoftver minden előnyét és hátrányát kiismertük és jelenleg is több ügyfelünknél használjuk rendszeresen ezt a szoftvert a hírlevelek küldésére.

Fontos azt kiemelnünk, hogy mi nem a MailChimp vagyunk, csupán szeretnénk segíteni a magyar felhasználóknak, hogy a maximumot tudják kihozni a kampányukból. Ebben a cikkben arról írunk, hogyan is érdemes felépítenünk a szoftverben az adatbázisunkat. Kezdjünk is bele.

Szabácsik Gergely | Hírlevél MailChimp | 2017. 05. 11.

MailChimp Alapok I. – Hogyan hozd létre a fiókodat

MailChimp Alapok I. - Hogyan hozd létre a fiókodat

2016 januárjában a MailChimp hírlevél küldő szoftver hivatalos viszonteladó partnere lettünk Magyarországon (Nézd meg a tanúsítványunkat itt). Az elmúlt másfél évben a szoftver minden előnyét és hátrányát kiismertük és jelenleg is több ügyfelünknél használjuk rendszeresen ezt a szoftvert a hírlevelek küldésére.

Fontos azt kiemelnünk, hogy mi nem a MailChimp vagyunk, csupán szeretnénk segíteni a magyar felhasználóknak, hogy a maximumot tudják kihozni a kampányukból. Ebben a cikkben arról írunk, hogyan is tudunk nekiindulni és mire érdemes figyelnünk. Kezdjünk is bele.

Szabácsik Gergely | Hírlevél MailChimp | 2017. 05. 5.