A modern hírlevelezés 8 megkérdőjelezhetetlen szabálya

A modern hírlevelezés 8 megkérdőjelezhetetlen szabálya

Ha van egy bő hírlevél listád, amelyből több vevőt, több bevételt szeretnél látni 2018-ban, akkor a következő 6 percet töltsd ezzel a cikkel. A kiinduló pont, hogy 2017-ben több Nagykereskedő és Gyártó Partnerünknél rekordokat döntöttünk a hírlevéllistájukon. Mind vevőben, mind kosárértékben. Mi volt a titkunk? Ezt fogom most megmutatni 8 megkérdőjelezhetetlen hírlevelezési szabállyal és 2 érdekes rajzzal. Kezdünk!

 

Jagodics Rita | Egyéb | 2017. 11. 14.

11 Haláli jó Halloween akció

11 Haláli jó Halloween akció

Haláli jó ajánlatokkal álltak elő a magyar kereskedők Halloween hetében.
Mondhatjuk úgy is, hogy szörnyen ötletes plakátok jelentek meg a kirakatokban, és “tök” jó posztok lepték el a közösségi média felületeket. Megszámolhatatlan verzióját találtam az ötletesen megfogalmazott árkedvezményeknek, akcióknak. Mondják a magyar emberekről, hogy leleményesek, kreatívak  – ez megmutatkozott a Halloween kampányok szófordulataiban, ötletes reklámjaiban. Íme 11 “tök” jó akció:

Jagodics Rita | Egyéb | 2017. 11. 1.

[Infografika] Ezt tervezik a magyar nagykereskedések, gyártó cégek vezetői

Hello, Végfelhasználók! Viszlát, egy lábon állás Megkérdeztük 500 magyar nagykereskedés és gyártó cég vezetőit, hogy mondják el véleményüket 2017-ről és meséljenek várakozásaikról. Íme, a válaszok. Az egyik legfontosabb adat, hogy a magyar nagykereskedések és gyártó cégek a jövőben aktívabban szeretnének értékesíteni a végfelhasználóik felé. Azonban ez könnyen sértheti néhány kiskereskedő érdekeit. Hogy mi a megoldás? Az infografika alatti cikkben erre is választ adunk.

Hello, Végfelhasználók! Viszlát, egy lábon állás

Megkérdeztük 500 magyar nagykereskedés és gyártó cég vezetőit, hogy mondják el véleményüket 2017-ről és meséljenek várakozásaikról. Íme, a válaszok.

Az egyik legfontosabb adat, hogy a magyar nagykereskedések és gyártó cégek a jövőben aktívabban szeretnének értékesíteni a végfelhasználóik felé. Azonban ez könnyen sértheti néhány kiskereskedő érdekeit. Hogy mi a megoldás? Az infografika alatti cikkben erre is választ adunk.

Jagodics Rita | Egyéb | 2017. 10. 8.

2 apró technika, amelyre az emberek bármilyen kérésedre IGEN-nel felelnek

2 apró technika, amelyre az emberek bármilyen kérésedre IGEN-nel felelnek
Sokat foglalkozom az elmúlt években azzal, hogyan mondathatjuk ki az emberekkel, a vevőiddel, a környezeteddel az “igen” szót, amikor kérsz tőlük valamit. Kéred, hogy vásároljanak. Kéred, hogy regisztráljanak az oldaladon. Kéred, hogy letöltsék az e-bookjaidat. Kérsz valamit a magánéletedben.
Jagodics Rita | Egyéb | 2017. 09. 17.

A 3 leggyakoribb nagykereskedői probléma… és a különös megoldásuk

A 3 leggyakoribb nagykereskedői probléma... és a különös megoldásuk

Nagykereskedői panasz 1: “Vannak viszonteladóim, akik évről-évre csökkennek.”
Nagykereskedői panasz 2: “Néhány viszonteladóm javíthatatlan, képtelen befogadni bármi újat.”
Nagykereskedői panasz 3: “Egy-két területen nem erős a jelenlétünk.”

Kevés olyan cég létezik a nagykereskedői, gyártói piacon, aki ne szeretetett volna néhány problémás viszonteladójától megválni, és azokat újakra cserélni. Olyan viszonteladókra, akik haladnak a korral, akik nyitottak az új dolgokra, akikkel egy nagykereskedő, gyártó növekedése garantált, akik az árleszállításokkal nem emelték az egekbe a végfelhasználók árérzékenységét. Nos, az ilyen viszonteladók nem csak a legendákban léteznek. Megszerzésükért azonban tenni kell. Hogy mit? Arról szól ez a cikk…

Jagodics Rita | B2B Marketing | 2017. 08. 25.

Átlagos eredményeket hozott a marketing a Nagykereskedésnek, Gyártónak, aztán elkezdett így kampányolni:

Átlagos eredményeket hozott a marketing a Nagykereskedésnek, Gyártónak, aztán elkezdett így kampányolni:

A kampányolás olyan egy Nagykereskedés, Gyártó cég életében, mint a biciklizés. Ahhoz, hogy haladj, folyamatosan tekerni kell, előre kell mozdítani.  De milyen hozzávalói vannak egy kiugró eredményt hozó kampánynak? Mit érdemes ellesni más iparágak sikerkampányaiból? Most megismerkedhetsz 7 kimagasló eredményt hozó nagykereskedői, gyártói kampánnyal. Az utolsó bekezdésben egy különleges ajándékot is találsz. Az utolsó 7 sorban pedig egy nem mindennapi lehetőség is vár rád.

Jagodics Rita | Egyéb Kampány | 2017. 08. 18.

4 piackutatási eszköz, amelytől igazán sikeres lesz a következő kampányod… a második nélkül ma a Google nem lenne világmárka

4 piackutatási eszköz, amelytől igazán sikeres lesz a következő kampányod... a második nélkül ma a Google nem lenne világmárka

Pár éve egy Bob Bishop nevű újságíró írt egy igazán érdekes cikket. Tanulmányában összehasonlította Steve Jobs és Bill Gates 4-4, nagyjából azonos időszakban elhangzott beszédét. A különös mérkőzést kiütéssel Steve Jobs nyerte. Míg Gates egy mondata átlagban 21,6 szót tartalmazott, Jobsé mindössze 10,5-öt. Míg Gates összes szava közül 5,11% volt nehéz, szakzsargon, addig Jobsnál ez a szám 2,9%. Az újságíró egyik indoka az eredményre a következő volt: „Jobs egyszerűen sokkal jobban ismeri a célpiacát. Úgy beszél, ahogy ők.” Nos, ezért olyan fontos, hogy pár percet beszéljünk a piackutatásról…

Jagodics Rita | Piackutatás | 2017. 08. 11.

4 dolog, amitől eredményesebbek lesznek a hírleveleid

4 dolog, amitől eredményesebbek lesznek a hírleveleid

Állítólag Caesar a meggyilkolása napján kapott egy apró cédulát, amiben figyelmeztették az ellene készülő merényletről. De ahelyett, hogy elolvasta volna, csak ennyit mondott a küldöncnek: „Cras legam.” Azaz „Holnap elolvasom.” Cégek ezrei követik el ezt a hibát nap mint nap a marketingben:

Jagodics Rita | Hírlevél | 2017. 07. 28.