2013 óta a Berkemann Hungary éves marketing stratégiájának megtervezésében és kivitelezésében aktívan részt veszünk. A honlapok és hírlevelek elkészítésén túl a kampányok előkészítését, reklámanyagok legyártását, online hirdetési fiókok kezelését is csapatunk látja el.

Honlapcím:

http://berkemann.hu/

berkemann-referencia-2

Megbízás:

A Berkemann márka építése a lakossági célpiac felé; viszonteladó partnerek lojalitásának növelése; forgalomnövekedés

Leírás a munkáról:

Az elmúlt közel négy évben az alapoktól indultunk el a Berkemann márkájának és forgalmának növelésében. Első lépésként stratégiailag három szegmensre bontottuk a termékeket, így három célpiacot fedünk le a termékekkel.

berkemann-szegmensek

A honlap megújítása mellett egy közel 50.000 fős adatbázist építettünk fel az elmúlt években, akiknek rendszeresen hírlevelezünk. A hírleveleket a hatékonyság növelése érdekében szegmentáltuk vevőkre, érdeklődőkre, férfiakra és nőkre.

Hogy minél több érdeklődőt tudjunk beterelni a viszonteladó partnerek üzleteibe, több kampányt is kiviteleztünk az elmúlt években.

berkemann-kampany-referencia    berkemann-sorsjegy-referencia

A Berkemann külső marketing csapataként a teljes tervezési és kivitelezési munkálatot mi látjuk el, beleértve:

  • hírlevelek megírása, programozása, élesítése
  • tartalommarketing stratégia megtervezése és kivitelezése
  • kampányok megtervezése, kivitelezéséhez szükséges reklámanyagok megtervezése és legyártása
  • teljes online hirdetések kezelése, beleértve a Google Adwords és Facebook hirdetéseket is
  • Facebook kommunikáció menedzselése
  • viszonteladó partnerek oktatása, képzése
  • új stratégia honlapok készítése, szövegírás, grafika és programozás menedzselése
  • videók forgatásában aktív részvétel

 

Eredmények:

A Berkemann keresőszóra a Google keresőjében évről-évre nő a rákeresés, ami a márka növekedését igazolja vissza, hisz többen keresnek rá a márkára.

berkemann-google-trends

A korábbi évi egy kampányból évente 3-4 kampányt bonyolítunk le, mert a kampányok ideje alatt megduplázódik a partnerekre keresés száma, több érdeklődőt küldünk be az üzletekbe. Kampány ideje alatt hetente 600-1.300 ember keres rá a viszonteladók üzleteire.

Egy általunk megtervezett viszonteladói rendszer segítségével folyamatosan növekedik a viszonteladók lojalitása. A rendszer 3 szintet kínál a partnereknek, cserébe erős támogatásban részesülnek.


Szeretném fellendíteni a cégemet

Az űrlap kitöltése semmiféle kötelezettséggel nem jár. Ellenben a beérkező megkeresés után 3 napon belül felvesszük Veled a kapcsolatot, ahol megbeszélhetjük az Audit nap minden részletét.

  • Kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot és e-mailben válaszolunk Neked. Leveledet pedig előre is köszönjük.