Jagodics Rita kereskedelmi marketing szakértő, stratégiai tanácsadó, az Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencia megálmodója, a Made In Marketing című könyv szerzője, a Regionális Év Vállalkozója díj nyertese 2020-ban, publicista és cégvezető. A többszörös díjnyertes Yellow Bird content and lead ügynökség alapítója, társtulajdonosa.
Rita az ezredforduló óta van a pályán. Ez idő alatt több mint 600 céggel dolgozott együtt, és több mint 10 000 fő járt a tréningjein, előadásain. Jelenleg is az ország legmagasabb szintű stratégiai képzését tartja az Elit Marketing Program keretein belül, stratégiai tanácsadóként számos vállalattal dolgozik együtt.
Több mint 20 éves tapasztalatával a kereskedelmi marketing témájának állandó szakértője a médiában. Többször láthattad a TV2 Tények című műsorában, az ATV-n, a Jakupcsek Showban, illetve a Ridikülben. Egy azonban közös ezekben a megjelenésekben: Rita mindig arról beszél, hogyan erősödhetnek meg a magyar cégek egy-egy nehezebb helyzetben, ha módszeres stratégiát építenek a marketingjük köré.
Rita a tévés megjelenései mellett publikál a Haszon Magazinban, cikkei megjelentek az Origón, az Indexen, az Pénzcentrumon és a Világgazdaságon is. Folyamatosan foglalkoztatott előadója a hazai üzleti konferenciáknak, emellett teltházas tréningeket tart.
Tapasztalt marketingszakértőként több mint 50 céggel állt már sikeres kapcsolatban. Portfóliója széles palettát ölel fel: dolgozott már építőipari, élelmiszeripari, ruházati, IT és kozmetikai cégeknek, gyógyhatású készítmények gyártóinak illetve étrend-kiegészítő forgalmazónak is.
Specialitása az automatizáció, ROI-elérés és online marketingstratégia. Kész, komplex, megtérülő folyamatokat tervez cégeknek. A Nagykereskedelmi és Gyártó Konferencia főszervezője, nagykereskedő és gyártó cégek stratégiai tanácsadója.
Ivett többek között az alábbi cégekkel való együttműködésére a legbüszkébb: Jpress, Bonatti, Mapei, Kalcsu Cosmetics, Happy Skin, 24Fit Club, BNI, Berkemann, Cégmenedzser, MERU Sportcare – Perfect Nails, Hubert Parketta.