Rengeteg törött tányérra volt szükség ahhoz, hogy az első könyvem elkészüljön. Több mint 20 éve foglalkozom marketinggel, és elmondhatom, ma már nem török marketing tányérokat.
De mi változott az elmúlt 20 évebne?
A marketing mára 100%-osan mérhető lett.
Egy pillanat alatt bele tudsz nyúlni, ha nem működik. Egy pillanat alatt sikeressé tudod tenni a sikertelen kampányokat. Ehhez persze kell valami. Valami, ami lehetővé teszi, hogy egy-egy kampányt évközben már ne kelljen teljesen felforgatni. Ez a valami, a jó alap.
Ha a céged marketing alapja erős, akkor egyetlen rosszabb kampány nem borítja majd a tervet. Nem kell majd mindent újra kezdened.
Ha ismered a vevőidet…
Ha ismered a piacodat…
Ha ismered az erősségeidet…
Ha ismered a versenytársak gyengéit, akkor nincs más dolgod egész évben, mint az önműködő marketingedet finomhangolni.
Egy Londonból New Yorkba tartó repülőgép a repülési idő 95%-át a pontos pályán kívül tölti. A pilóta az ideje java részét azzal tölti, hogy visszaterelje erre a pályára a gépet.
De a repülő szuperül működik.
A cél világos.
A pilóta profi.
Így ez mind-mind csak finomhangolás. Nem kell őrült manővereket megtennie. Nem kell az útirányon változtatnia. Egyszerűen csak apró mozdulatokkal válaszolni a gépet körülvevő változásokra.
A Made In Marketing című könyvem megmutatja, hogyan kell az erős marketing alapokat letenni. Olyan lesz, mint egy térkép vagy inkább GPS, ami elvisz Londonból New Yorkba. Vagy, ha jobban tetszik, a vevőkhöz.
De…
Még ne vedd meg ezt a könyvet!
Csak olvass bele!
Nézd meg, hogy ez a „térkép” Neked való-e!
Tudsz-e inspirálódni a rengeteg példából, amit beletettem.
Az esettanulmányokat a cégedre tudod-e adaptálni.
Csak nézd meg, aztán dönts!
Kattints a képre vagy ide: https://kereskedelmimarketing.hu/made-in-marketing-konyv/