Ismered a sikeres cégek 3 szuperképességét?

  • list-item-markHa keresik, mindig megjelennek (pl. a Google-ben)
  • list-item-markKépesek árakciók közepette is értékesíteni a drágább termékeiket
  • list-item-markAz emberek úgy mennek az üzletekbe, hogy az ő termékeiket akarják

Hogyan tehet szert erre a 3 céges szuperképességre a Te céged is?

Napi 5.000 leaddel:

Bevezetjük cégedbe a híres 5x5-ös szabályt, amely minden egyes nap automatikusan megszerzi cégednek 5.000 olyan ember elérhetőségét, akiket érdekel a kínálatod.

A Google uraként:

Az emberek 85%-a a Google keresőiben találja meg azt a terméket, amit végül megvásá-rol. Bemutatjuk azt a sziszté-mát, amivel elérjük, hogy a célpiacod a Te termékeidre találjon elsőként.

Radikális kampányokkal:

100 potenciális vásárlóból mindössze 7 vásárol egy átlagos kampány hatására. Egy különleges kampányra már 18-an reagálnak vásárlással. Te pedig ez utóbbihoz kapsz meg-írt, kidolgozott kampánymintákat.

Az Apple így oldotta meg a „Végfelhasználóim vacillálnak a versenytársaim és az én termékeim között” problémát

Azzal mindenki tisztában van, hogy az emberek árérzékenyek. A válság óta ez csak fokozódott. Így aztán 2 pontosan ugyanolyan alma közül azt választják, amelyik olcsóbb. Hacsak nem sajátítod el a képességed, amellyel olyanná teheted a saját almádat, hogy még akkor is azt választják, ha drágább. Az Apple híres 3V modelljével ezt fogjuk elérni.

  • list-item-markBevezetése után nem leszel kiszolgáltatva a viszonteladóid sokszor nem megfelelő értékesítési és marketing tudásának.
  • list-item-markKívülről figyelheted, ahogy a versenytársaid egymással árversenyeznek.
  • list-item-markViszonteladóid üzletében céged terméke lesz a főszereplő.

KINEK VALÓ A TRÉNING?

Azoknak a cégeknek, akik nem akarnak a viszonteladóik értékesítési és vevőszerző képességétől függni. Akik tudják, hogy a növekedésük feltétele, ha a végfelhasználói szinten képesek keresletet gerjeszteni.

KI TARTSON VELÜNK A CÉGEDBŐL?

Mivel a nap folyamán nem ötleteket osztunk meg veletek, hanem kész stratégiát, így a cégvezetőnek mindenképp itt a helye. Hogy a stratégia bevezetése zökkenők nélkül menjen, érdemes magunkkal hozni a kereskedelmi vagy marketing vezetőt is.

MENNYI IDŐ ALATT TÉRÜL MEG A TRÉNING?

A tréning során egy olyan stratégia birtokosa lesz céged, amely folyamatosan és automatikusan szállítja az új érdeklődőket, vevőket.

A tréningbe befektetett összeged pedig már az első nap első órájában meg fog térülni. És erre garanciát is vállalunk.

Milyen kézzelfogható eredményeket garantálunk a tréning résztvevőinek?

Ismertség

ISMERTSÉG

A stratégia bevezetése garantálja, hogy célpiacod 80%-a ismerni fogja a termékedet, márkádat.

Ismertség

DRÁGÁBBAN ÉRTÉKESÍTHETŐ TERMÉKEK

A terméked iránti keresletet gerjesztheted padlóra szorított árakkal, vagy a tréningen bemutatott stratégiával, amely bevezetése után akár árat is emelhetsz, a forgalmad nőni fog.

Ismertség

NEW WAVE MARKETING

A hagyományos „Bemutatom a terméket” kampányok nagyon alacsony hatékonysággal működnek. Egy újfajta marketinggel nem csak színesebbé, de eredményesebbé is teszed a vevőszerzésed.

Ismertség

MÉRHETŐ MARKETING

A New Wave Marketingben nem csak az a jó, hogy látványos, hanem az is, hogy fillérre pontosan mérhető, így pontosan látni fogod, hogy egy-egy kampányod, marketing megjelenésed megtérült-e vagy sem.

Ismertség

NAPI 5.000 ÚJ ÉRDEKLŐDŐ

Napi 5.000 potenciális vásárló megszerzése nem könnyű feladat. Éppen ezért nem egyetlen kampány fogja meghozni a sikert, hanem egy olyan szisztéma, amely egyszerre több csatornán szállítja majd cégedhez az érdeklődőket.

5 műhelygyakorlat, amely új irányba állítja céged vevőszerzését

Ismertség

STEVE JOBS KEDVENC ÉRTÉKESÍTÉSI MODELLJE

Jagodics Rita megmutatja, hogyan érd el, hogy két szinte megszólalásig hasonló termék közül a tiédet válasszák a végfelhasználók. Ehhez elhozza azt a különleges 3V modellt, amelyet az Apple is használ, és amelyet még aznap beépítünk a cégedbe.

Ismertség

A PAVAROTTI STRATÉGIA, AMI HANGOS ÉS ZSENIÁLIS

Ahhoz ugyanis, hogy keresletet tudj gerjeszteni a végfelhasználókban, hangosnak és zseniálisnak is kell lennie a marketingednek. Pont mint Pavarotti. Ehhez segítségül megkapod a következőket:

  • list-item-markA méltán híres 5x5-ös szabályt, amely automatává teszi a végfelhasználók megszerzését
  • list-item-markA facebook stratégiát, amivel lesz egy tudatos like-gyűjtő, megosztásnövelő megoldásod
  • list-item-markA szisztémát, amivel garantáltan a Te céged termékeire fog elsőként felfigyelni a Google-ben a célpiacod
  • list-item-markA forradalmi keresztmarketing megoldást, amellyel több 10.000 emberhez juthatsz el egyetlen kampány során.
Ismertség

A NAGY BUMM KAMPÁNYOK, AMIK MEGRENGETTÉK LONDONT, PÁRIZST, PRÁGÁT

A Nagy Bummhoz szükséged lesz egy világot megrengető első ajánlatra, amire a célpiacod nem csak felkapja a fejét, de vásárlással is reagál rá. Elhozzuk a nagyvilágból azokat a kampányokat, amelyek hatalmasat szóltak piacukon. Majd fogjuk, és cégedbe adaptáljuk őket.

Ismertség

TIK-TAK MARKETING – HOLNAPTÓL MÉRHETŐ LESZ A MARKETINGED – MIATTUK:

Bemutatjuk azokat az eszközöket, amelyekkel a jelenlegi marketingeszközeidet is mérhetővé teheted. Azaz fillérre pontosan látni fogod, hogy 100 vevőszerzésre befektetett forintodért cserébe hány érdeklődőt, vevőt kapsz.

Ismertség

7 LÉPCSŐ, AMIT EDDIG CSAK A LEGKITARTÓBB CÉGEK MÁSZTAK MEG

Az ügyfeleinknél kimagasló eredményeket produkáló 7 lépcsős értékesítési folyamat teljes forgatókönyvét megkapod a tréningen. Ezzel pedig biztosítva céged számára az automata vevőgenerálást.

Mikor Aiszkhinész beszélt, azt mondták az emberek: "De jól beszél." De amikor Demoszthenész szólt hozzájuk, azt mondták: "Gyerünk Fülöp király ellen!”

Hol és mikor?

Találkozunk 2017. november 16-án az ÁDÁM VILLA RENDEZVÉNYKÖZPONTBAN (1071 Budapest, Városligeti fasor 35/a). A program 9-től 17 óráig tart.

2 csomag közül választhatsz

...mindegyik mellé 100% pénzvisszafizetési garancia jár

Ezüst csomag

A csomag tartalmaz:

  • 8 órás tréning és műhelygyakorlatot
  • Közösségi média térképet
  • Facebook stratégiát
  • Keresztmarketing mintaleveleket
  • Vevőszerző kampánymintákat
  • Motoroldal kampánymintákat
  • Értékesítő szövegmintákat

Az Ezüst csomag ára:
45.000 Ft + áfa

LEFOGLALOM A KEVÉS HELY EGYIKÉT

Arany csomag

A csomag tartalmaz:

  • 8 órás tréning és műhelygyakorlatot
  • Közösségi média térképet
  • Facebook stratégiát
  • Keresztmarketing mintaleveleket
  • Partner kereső forgatókönyvet
  • Vevőszerző kampánymintákat
  • Motoroldal kampánymintákat
  • Értékesítő szövegmintákat
  • 3 órás konzultációt, amely keretében cégedre szabott marketing stratégiát kapsz kézhez; ennek bevezetésében is segítünk

A csomag ára:
75.000 Ft + áfa

LEFOGLALOM A KEVÉS HELY EGYIKÉT

Még ezek is várnak rád

Munka, munka, munka

Ebéd

Ajándékok

Ismerkedés, beszélgetés a többi cégvezetővel

Itt tudsz jelentkezni

A megadott e-mail címre küldjük a regisztrációs visszaigazolást, és az utaláshoz szükséges számlát is. Amennyiben ezek 48 órán belül nem érkeznek meg kérem, jelezze az info@nagykermarketing.hu e-mail címen.


Részvételi feltételek:
Jelentkezésével elfogadja a jelentkezési és visszalépési feltételeket. Jelentkezésének beérkezése után visszaigazolást és a költségviselő számlázási címére kiállított számlát küldünk. Kérjük az ott feltüntetett összeget szíveskedjen a rendezvény előtt átutalni. A rendezvényre való bejutás csak akkor garantált, ha befizetése cégünkhöz 3 munkanappal a rendezvény elôtt beérkezik. Esetleges program-és helyszínváltoztatás jogát fenntartjuk. Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, az info@nagykermarketing.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.