2017.  október 19., 9 – 18 óra

Budapest, Ádám Villa Rendezvényközpont

A TE CÉGED IS MEGSZENVEDI AZ ALÁBBIAKAT A MEGLÉVŐ VISZONTELADÓIVAL?

Folyamatosan megpróbálják lejjebb tornászni az áraidat és ezzel az árrésedet

„Majd akkor veszek többet, ha nagyobb árrést adsz!” – mondják.

Vajon milyen egyedi módszerekkel vehetnéd rá őket az extra megrendelésekre úgy, hogy nem dobod oda nekik a nehezen megkeresett profitodat?

 Gyanítod, hogy hűtlenek hozzád

Ha az árkérdést kezelni tudod, még nem sokkal vagy beljebb: minden versenytársad a Te viszonteladóid megszerezésére pályázik. Ők mindig éppen ahhoz a beszállítóhoz lesznek „hűségesek”, aki hangosabban győzködi őket.

Miért nem tisztelik a céged profizusmát, az értük tett erőfeszítéseidet – és hajlandóak csak egy kicsit több megrendelésre ellentételezésként?

„Ha én állnék ott, biztos többet adnék el a végfelhasználóknak”

Sok nagykereskedő, gyártó cég vezetője panaszkodik: „A viszonteladóim jó, ha 3 mondatot megjegyeznek a termékeimről…” Ugyanakkor Te vagy a munkatársaid klasszisokkal jobban meg tudnátok győzni az érdeklődőket, hogy a ti terméketek való nekik – és ez az eladásokban is szépen megmutatkozna…

Hogyan érhetnéd el, hogy az eladók fejében kiemelt kapjanak a termékeid, és meggyőző erővel ajánlani is hajlandóak legyenek azokat a végfelhasználók felé?

MIÉRT A MEGLÉVŐ VISZONTELADÓIK FELÉ FORDÍTJÁK FIGYELMÜKET NAPI 6 ÓRÁBAN A LEGFELKÉSZÜLTEBB NAGYKERESKEDŐK, GYÁRTÓK?

- Kérdezd csak meg a könyvelődet: tavaly az árbevételetek hány %-át szállították a meglévő viszonteladóitok? 80%? 90%? 

Elképzelhető, hogy még jócskán rejtőznek bennük bevételi tartalékaid?

- Kutatásunk kíméletlenül őszinte: 2015-ben a nagykereskedők, gyártók 62%-a törekszik több eladásra régi viszonteladói felé és 54%-uk új viszonteladókra vetné ki a hálóját. 

Idén tehát komoly versengés várható a viszonteladók kegyeiért!

- 1 Ft reklámköltés a meglévő vevők felé 2-4-szer akkora megtérülésre számíthat, mint ha ezt a pénzt új vásárlók megszerzésére fordítanád. 

Legegyszerűbb és leggyorsabb bevételi forrásaid tehát a meglévő viszonteladóidban rejlenek!

MIT ÍGÉR NEKED A „A VISZONTELADÓI ÁRBEVÉTELNÖVELÉS SZISZTÉMÁJA” TRÉNING ÉS MŰHELYGYAKORLAT?

LEGALÁBB +10%-KAL TÖBB BEVÉTEL JELENLEGI VISZONTELADÓIDBÓL – MERT FELNÉZNEK RÁD, MINT EGY IGAZI VEZÉRRE

A viszonteladóid tiszteletét kierőszakolni nem, csak kiérdemelni lehet.

A műhelygyakorlaton felépítjük a céged vérprofi IMÁZSÁT: nem fognak körberajongani a viszonteladóid, de súlya lesz előttük a szavaidnak és hajlani fognak a kéréseid teljesítésére – csakis a „tisztelet-faktor” miatt!

VISZONTELADÓID ELKEZDIK AJÁNLANI A CÉGED TERMÉKEIT A VÉGFELHASZNÁLÓKNAK - MERT NEM TUDNAK ELLENÁLLNI A JUTALMAZÁSI RENDSZERED CSÁBÍTÁSÁNAK!

Elhozzuk neked a legprofitálisabb nemzetközi és hazai MOTIVÁCIÓS RENDSZEREK példáit (köztük számos, ügyfeleinknél működő megoldást) és országos hálózatoknál (pl. MÉBKER, Hörmann Üzleti Fitnesz Klub ) szerzett tapasztalatainkat.

Ezek révén a műhelygyakorlaton együtt elkészítünk egy jól bevált megoldásokkal és ötletekkel teletűzdelt viszonteladói jutalmazási rendszert – olyat, amely a tisztességes árrésed sem veszélyezteti!

A VISZONTELADÓIDAT ÁRVERSENY NÉLKÜL IS KÉPES LESZEL MEGTARTANI – MERT SŰRŰ ÉS EXTRÉM KOMMUNIKÁCIÓD FÉNYESEN KIEMELI A CÉGEDET A VERSENYTÁRSAI KÖZÜL!

Végleg leszámolunk a „komoly cég, komoly kommunikáció” mítoszával.

A műhelygyakorlat végén

  • sok-sok kidolgozott kampányötlettel
  • temérdek készre írt kampányszöveggel
  • számos, a figyelmet magára tapasztó hírlevéltémával

engedünk utadra. Készülj fel a partnereid hálájára és lelkes „utórendeléseikre”!

MIÉRT A KERESKEDELMIMARKETINGRE HALLGASS, HA A VISZONTELADÓIDBÓL SZÁRMAZÓ BEVÉTELNÖVELÉSRŐL VAN SZÓ?

ELŐADÁSOK ÉS MŰHELYGYAKORLATOK

Viszonteladóid extra költéseinek alapköve – Építsük fel a céged HITELESSÉGÉT!

Milyen elemekből építheted fel azt szintű TISZTELETET és PROFIZMUST a viszonteladóid szemében, aminek hatására ügyvédként néznek fel rád, megbíznak a céged iránymutatásaiban és teljesítik a kéréseit?

Egy pár perces megnyitó után:

  • Egyfajta „kedvcsinálóként” ízelítőt adunk a legeredményesebb külföldi és belföldi lojalitásprogramokból
  • Ezután meghívott viszonteladó partnereinkkel beszélget Jagodics Rita arról, hogy mivel érdemelheti ki náluk a feltétlen megrendelői hűséget egy nagykereskedő, gyártó cég
  • Végül pedig Jagodics Rita segítségével, sok-sok mintapélda és esettanulmány révén minden résztvevő elkezdi összeállítani a cége „hitelességtervét”

Tervezzük meg a KAMPÁNYAIDAT, amelyek a lehető legnagyobb haszon ígéretét hordozzák magukban – mind a cégednek, mind a viszonteladóidnak

 

  • Elsőként Szabácsik Gergely, a KereskedelmiMarketing vezető tanácsadója mutatja be a kül- és belföldön rekord profitot hozó viszonteladói kampányokat – lépésre lépésre. 

    Mindezt megtoldja azzal a 3 módszerrel, melyekkel vevőszerzést taníthatsz a partnereidnek.

  • Ezután ismét Rita és a KereskedelmiMarketing tanácsadói gárdája gondoskodik arról, hogy (legalább) egy igazán ütős kampányterv alapjaival térhess haza este…

A motivációs rendszerek csúcsa, amely akár egy életre hozzád kötheti a viszonteladóidat – Dolgozzuk ki az ÉVES AJÁNLATCSOMAGODAT!

Jagodics Rita több tucat jól bevált viszonteladói „hűségcsomag” tapasztalait összeállítva hozza el neked:

  • Hogyan segítsd a viszonteladóidat a honlapod és hírlevél-rendszered segítségével?
  • Különleges, extra elemek, melyekkel a viszonteladókat jó, ha szökőévente segítik a beszállítóik – éppen ezért hatásuk akár elemi erejű is lehet…
  • Végül pedig nekilátunk a céged saját, éves ajánlatcsomagjának kidolgozásához.

Bónusz: ha elkészült az ajánlatcsomagod, miért ne vethetnéd be ÚJ viszonteladó partnerek megszerzésére is? A hatékonysággal itt is garantáltan elégedett leszel…

HOL ÉS MIKOR?

ÁDÁM VILLA RENDEZVÉNYKÖZPONT

1071 Budapest, Városligeti fasor 35/a

2017. október 19.
9:00 - 18:00

A tréning és műhelygyakorlat ára

Ezüst csomag

A csomag tartalmaz:

  • 8 órás tréning és műhelygyakorlatot
  • a nap végére elkészül céged terve a meglévő viszonteladókból való bevételnövelésre
  • 10+ kampányötlet a végfelhasználók és a viszonteladók felé
  • 20+ hírlevélminta e-mail kampányokhoz
  • 50+ bevált tárgymező e-mail kampányokhoz
  • viszonteladókra szabott landingoldal-struktúrák, melyekbe csak a szövegeket kell beillesztened
  • rendezvénymeghívó-minták
  • AJÁNDÉK utánkövető konzultáció, hogy garantáltan NE akadhass el a terveid bevezetésével

A csomag ára:
45.000 Ft + áfa

LEFOGLALOM A LIMITÁLT HELYEK EGYIKÉT

Arany csomag

A csomag tartalmaz:

  • 8 órás tréning és műhelygyakorlatot
  • a nap végére elkészül céged terve a meglévő viszonteladókból való bevételnövelésre
  • 10+ kampányötlet a végfelhasználók és a viszonteladók felé
  • 20+ hírlevélminta e-mail kampányokhoz
  • 50+ bevált tárgymező e-mail kampányokhoz
  • landingoldal-struktúrák, melyekbe csak a szövegeket kell beillesztened
  • rendezvénymeghívó-minták
  • AJÁNDÉK utánkövető konzultáció, hogy garantáltan NE akadhass el a terveid bevezetésével
  • 3 órás konzultáció, amely keretében cégedre szabott marketing stratégiát kapsz kézhez; ennek bevezetésében is segítünk

A csomag ára:
75.000 Ft + áfa

LEFOGLALOM A LIMITÁLT HELYEK EGYIKÉT

Magyarországon egyedülálló Növekedési Garanciával!

Ha pontosan és lelkiismeretesen megvalósítod a tanultakat, és 1 évben belül mégsem nő a forgalmad a meglévő viszonteladóidból legalább +10%-kal, további konzultációkkal segítünk, amíg a kívánt eredményeket el nem éred.

Itt tudsz jelentkezni

A megadott e-mail címre küldjük a regisztrációs visszaigazolást, és az utaláshoz szükséges számlát is. Amennyiben ezek 48 órán belül nem érkeznek meg kérem, jelezze az info@nagykermarketing.hu e-mail címen.


Részvételi feltételek:
Jelentkezésével elfogadja a jelentkezési és visszalépési feltételeket. Jelentkezésének beérkezése után visszaigazolást és a költségviselő számlázási címére kiállított számlát küldünk. Kérjük az ott feltüntetett összeget szíveskedjen a rendezvény előtt átutalni. A rendezvényre való bejutás csak akkor garantált, ha befizetése cégünkhöz 3 munkanappal a rendezvény elôtt beérkezik. Esetleges program-és helyszínváltoztatás jogát fenntartjuk. Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 3 (három munkanappal, kizárólag írásban, az info@nagykermarketing.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.