A marketing audit során átfogó kielemzésre kerül egy cég teljes üzleti marketingje. Ez alatt azt értjük, hogy megvizsgáljuk a szervezet piaci helyzetét, céljait, jelenleg követett stratégiáját, illetve marketing- és értékesítési tevékenységeit. Érdemes auditot kérnie egy cégnek, ha:
Egy vállalkozás sikeréhez elkerülhetetlen, hogy időnként mindenre kihatóan áttekintsék a működését. A rendkívül gyorsan változó piac és az új fogyasztói szokások kialakulása miatt van szükség időről-időre egy alapos auditra.
Mindig jobb eredményt kapunk, ha a marketinges auditot olyan szakember végzi, aki nem tagja a szervezetnek. Egy tanácsadó nemcsak a szabályokat ismeri, hanem objektíven, kívülállóként látja a céget, és pontos javaslatokat, stratégiát ad.
Egy konzultáció során csak pár kérdéssel tudunk mélyebben foglalkozni, míg egy auditnál komplex marketingtervet adunk át a minket megkereső cégnek.
A marketing audit során a cég lehetőségeire fókuszálunk, és ha szükséges, rávilágítunk a nem megfelelően működő területekre. A cégvezetés, a döntéshozó pozícióban lévő munkatársak elfogulatlan adatokat, elemzéseket kapnak, de emellett profitnövekedést hozó, gyakorlati marketingstratégiát is, amellyel a vállalkozás elérheti a kitűzött céljait.
Ha szeretnél komplex marketingstratégiával növekedést elérni, kérjük, add meg elérhetőségeidet, és tanácsadó kollégánk 1 napon belül felveszi veled a kapcsolatot.