A legtöbb marketingprogram úgy működik, mint egy IKEA bútor. A különböző tréningeken, foglalkozásokon megkapod az apró darabkákat, a tervrajzot, összeszerelned azonban már Neked és kollégáidnak kell a marketingedet.
Az Elit Marketing Program azonban forradalmasítja mindazt, amit eddig a marketing tanácsadókról gondoltunk.
„Szükséged van egy csavarra? Tessék, itt vannak az alkatrészek és a tervrajz. Szereld össze egyedül a gyártósort, ami létrehozza a csavart.”
„Szükséged van egy csavarra? Tessék, itt vannak az alkatrészek, a tervrajz, és segítek Neked összeszerelni azt, ami aztán létrehozza a csavart.”
akiknek sem idejük, sem marketingtapasztalatuk nincs egy teljes marketingrendszer kiépítésére
akik kész kampánysémákat szeretnének (a program során több mint 200 ilyen sémát, készre írt mintalevelet kapsz kézhez). Olyanokat, amelyekkel elérik, hogy a végfelhasználók keressék termékeiket a kiskereskedőknél
akik nem 1 éve „halott” marketingmegoldásokkal akarnak vevőket szerezni. A program során bemutatjuk, és be is vezetjük a legújabb marketingeszközöket a vállalatodba
Milyen üzleti modellek jelentik az elkövetkező években egy viszonteladókon keresztül értékesítő cégnek a növekedést? Merre tovább? átgondoljuk közösen az üzleti modelled.
Hogyan szegmentáld a célpiacod? Milyen piackutató kérdéseket tegyél fel időről-időre a vevőidnek, viszonteladóid nak? Mit vizsgálj a versenytársaidnál, ha mindig előttük szeretnél járni?
3V módszer, amelyet a világ legsikeresebb cégei használnak. További pozicionálási módszerek, amelyektől a vevőid a céged fogják választani a versenytársaid helyett. A márkád, a terméked, a szolgáltatásod üzenetét is megfogalmazzuk, hogy imponáljon a vevőknek.
Összeállítjuk a céged automata marketing folyamatait mind a viszonteladók, mind a végfelhasználók felé. Hogyan tudod megtervezni már előre, hogy mi történjen egy vevővel, ha a cégednél vásárol? Milyen üzenet legyen a hirdetésedben, az egyes kommunikációs anyagaidon?
Milyen új szabályok alapján döntik el a viszonteladók és fogyasztók, hogy vásárolnak-e. Melyik reklámeszköz nem való cégednek, és mely csatorna fog több érdeklődőt és vevőt jelenteni? Milyen üzeneteket helyezz el a reklámeszközökön, hogy inkább a céged válasszák, mint a versenytársaid.
Milyen új tendenciákat kell figyelembe venni a céged honlapjának elkészítésénél? Hogyan épüljön fel a vevőszerző honlapod a viszonteladók és a végfelhasználók felé? Hány honlapra van szüksége cégednek? Google Adwords, SEO, Közösségi média, Youtube – a cégednek is szüksége van rá. Megnézzük, hogyan tudjuk kihozni ezekből a legtöbb profitot.
Keresztmarketing: ezzel az eszközzel megtöbbszörözheted a céged eladási volumenjét. Ajánlási rendszer: nincs jobb és költséghatékonyabb reklám, mint amikor ajánlják a céged vagy termékeid. Hogyan lehet ezt automatizálni?
Hogyan kapcsolódik össze a marketing és értékesítés? Milyen új feladatok hárulnak az értékesítőre napjainkban, amellyel klasszisokkal magasabb eredményt tud elérni? Milyen a szívesen látogatott rendezvény? Hogyan tudod megmozgatni a viszonteladóid vagy akár a végfelhasználókat?
Szintén havi 1 konzultáció segíti a feladatok közös elkészítését. A tréningek után ugyanis hónap közben is folytatódik a munka. A konzultáció lehet személyes vagy Skype-konzultáció is – ahogy számodra kényelmesebb.
Megvizsgáljuk a reklámanyagaidat, elemezzük azokat, sőt közösen ötletelünk, hogyan lehetne még több érdeklődőt és bevételt szerezni. Majd egy teljes stratégiai rendszert állítunk össze, amelynek segítségével képes leszel bármilyen termékkel tudatosan elérni a piacvezető pozíciót.
Magyarországon nála több nagykereskedés, gyártó cég marketingjét még senki nem forradalmasította. Több mint 600 cég vevőszerzésében játszott főszerepet, és ezt a rutint magával hozza a programba is.