1
Kommunikációjával egyenesen rajongóvá tette az embereket
2
Képesek árakciók közepette is értékesíteni a drágább termékeiket
3
Az emberek úgy mennek az üzletekbe, hogy az ő termékeiket akarják
Azoknak a Gyártóknak, Nagykereskedőknek, akik direktben kizárólag viszonteladóknak értékesítenek, ma már a végfelhasználók felé is kommunikálniuk kell, mert….
Bemutatjuk a világ TOP 10 pozicionálását, és elkészítjük céged pozicionáló mondatát is.
Elkezdjük kiépíteni cégedben a híres 3V modellt: Mit szeretne a Vevőd – Mit nem tud a Versenytársad – Mire képes a Vállalatod
Elkészítjük céged marketing motorját, azaz a rendszert, amellyel havi 10 000+ leadet is gyűjthet céged.
Csekklistát készítünk a legtrendibb marketingcsatornákról, és bemutatjuk, hogyan használd őket.
A Nike, a Danone, az Apple és hazai gyártók, nagykereskedések marketing eszköztárának átadása. Közel 70 kampánypélda megmutatása.
Azoknak a cégeknek, akik nem akarnak a viszonteladóik értékesítési és vevőszerző képességétől függni.
Akik tudják, hogy a növekedésük feltétele, ha a végfelhasználói szinten képesek keresletet gerjeszteni.
Mivel a nap folyamán nem ötleteket osztunk meg veletek, hanem kész stratégiát, így a cégvezetőnek mindenképp itt a helye.
Hogy a stratégia bevezetése zökkenők nélkül menjen, érdemes magunkkal hozni a kereskedelmi vagy marketingvezetőt is.
A tréning során egy olyan stratégia birtokosa lesz céged, amely folyamatosan és automatikusan szállítja az új érdeklődőket, vevőket..
A tréningbe befektetett összeged pedig már az első nap első órájában meg fog térülni. És erre garanciát is vállalunk.
A stratégia bevezetése garantálja, hogy célpiacod 80%-a ismerni fogja a termékedet, márkádat.
A terméked iránti keresletet gerjesztheted padlóra szorított árakkal, vagy a tréningen bemutatott stratégiával, amely bevezetése után akár árat is emelhetsz, a forgalmad nőni fog.
A hagyományos „Bemutatom a terméket” kampányok nagyon alacsony hatékonysággal működnek. Egy újfajta marketinggel nem csak színesebbé, de eredményesebbé is teszed a vevőszerzésed.
A New Wave Marketingben nem csak az a jó, hogy látványos, hanem az is, hogy pontosan mérhető, így pontosan látni fogod, hogy egy-egy kampányod, marketing megjelenésed megtérült-e vagy sem.
Havi több ezer potenciális vásárló megszerzése nem könnyű feladat. Éppen ezért nem egyetlen kampány fogja meghozni a sikert, hanem egy olyan szisztéma, amely egyszerre több csatornán szállítja majd cégedhez az érdeklődőket.
Jagodics Rita megmutatja, hogyan érd el, hogy két szinte megszólalásig hasonló termék közül a tiédet válasszák a végfelhasználók. Ehhez elhozza azt a különleges 3V modellt, amelyet az Apple is használ, és amelyet még aznap beépítünk a cégedbe.
Ahhoz ugyanis, hogy keresletet tudj gerjeszteni a végfelhasználókban, hangosnak és zseniálisnak is kell lennie a marketingednek. Pont, mint Pavarotti. Ehhez segítségül megkapod a következőket:
A Nagy Bummhoz szükséged lesz egy világot megrengető első ajánlatra, amire a célpiacod nem csak felkapja a fejét, de vásárlással is reagál rá. Elhozzuk a nagyvilágból azokat a kampányokat, amelyek hatalmasat szóltak piacukon. Majd fogjuk, és cégedbe adaptáljuk őket.
Bemutatjuk azokat az eszközöket, amelyekkel a jelenlegi marketingeszközeidet is mérhetővé teheted. Azaz fillérre pontosan látni fogod, hogy 100 vevőszerzésre befektetett forintodért cserébe hány érdeklődőt, vevőt kapsz.
Az ügyfeleinknél kimagasló eredményeket produkáló 7 lépcsős értékesítési folyamat teljes forgatókönyvét megkapod a tréningen. Ezzel pedig biztosítva céged számára az automata vevőgenerálást.