Innovatív konzultációk,
megújulás előtt álló cégeknek

Az igazán sikeres cégek – hasonlóképpen, mint az olimpiai sportolók – soha sem egymaguk érik el a sikert. Mindig eljön az a pont, amikor teljesítőképességük lelassul, és külső segítséget kérnek. Ahogy az olimpikonoknál, úgy a cégeknél is időközönként eljön az a pont, amikor:

A külső szempár - out of the box

audit

A belső emberek húzzák a hajót előre, de sokszor a hajóból nem látni, hogy merre kell menni. Ekkor van szükség arra az emberre, aki ott áll a parton, és látja a közelgő veszélyt.

Mit jelent, hogy a cégre ránéz egy külsős szempár?

A külsős marketing tanácsadás során fel fogom tárni, hogy a cégben marketing, értékesítési, kommunikációs szempontból hol van fejlődési potenciál. Ezt felhasználva pedig meghatározunk egy célt, és ehhez a célhoz párosítjuk a marketing erőforrásokat.

A közös munka lényege, hogy a vállalat egy olyan modern stratégia birtokába jusson, amellyel radikálisan növelheti piaci részesedését.

Így dolgozom

Sokan mondogatják, hogy a türelem rózsát terem. Erre van egy mondásom: Ha túl sokáig várunk, nem a rózsát találjuk, csupán a gyomokat, amiket azok hagytak, akik megelőztek minket.

Éppen ezért vallom, hogy érdemes gyorsan lépni, a piac ugyanis a rugalmasságról szól.    A konzultációs igényt követően kolléganőnk jelentkezik különböző időpont-javaslatokkal, valamint egy előzetes telefonbeszélgetés során egyeztetjük a tanácsadáshoz szükséges anyagok átküldését. 

A 2-3 órás konzultáción összeállítjuk a stratégiai tervet, amelyről egy összegzés is készül, és amihez konkrét mintákat, javaslatokat is csatolunk.

Konzultációs témák

Milyen üzleti modellel, milyen stratégiával érhet el cégünk árbevétel-növekedést?
Hogyan növelhető a ROI, az eredményesség?
Hogyan fejleszthető fel nagyvállalatibb szintre online megjelenése?
Milyen growth hacking eszközökkel növelhetjük a vásárlási számot?
Hogyan érhet el cégem az eddiginél radikálisan nagyobb árrést?
Milyen marketing stratégiát követve juthat el cégem a piacvezetői státuszba?
Hogyan szerezhetek a viszonteladóimból több bevételt?
Innovatív marketing tervet szeretnénk.
Teljes üzleti és marketing modellváltásban gondolkozunk. Hogyan kezdjünk hozzá?

Velük dolgoztunk

Ők büszkék, hogy velünk dolgozhattak, mi büszkék vagyunk, hogy velük tarthattunk cégük marketingmegújításában.

Markovich

Markovich Béla – MAPEI

A mi piacunkon olyan aktív, stratégiára épülő marketinget senki nem végez, mint mi. Ebben pedig rengeteget segített Jagodics Rita.

Kalcsu Balázs – Kalcsu Cosmetics

Ritával azért szeretek együtt dolgozni, mert pezsgést hoz a cégünk életébe. A járvány első időszaka alatt közösen 19-re lapot húztunk, és tető alá hoztuk az első Magyar Kozmetikus Webkongresszust. A rendezvény után – amire egyébként a hazai kozmetikus táradalom 30%-a beregisztrált – Rita nem engedte el a kezünket, hanem segített a marketingben, sőt, a sales-ben is. 

Kiss András – Vitaking

Rita egy olyan stratégia kiépítésében segített, amely ahhoz kellett, hogy a viszonteladóink is több Vitaking terméket tudjanak eladni. Hiszen, ha ők sikeresek, mi is azok leszünk. 

Kiss Olivér – ELKO EP Hungary, iNELS

Részt vettem a Rita vezette Elit Marketing Programon. Az ott tanult stratégiának is köszönhetően 15%-os forgalomnövekedést értünk el. Köszönjük!

konzultáció igénylése

Ha szeretnél konzultációs időpontot igényelni, kérjük, add meg elérhetőségeidet,
 és tanácsadó kollégánk 1 napon belül felveszi veled a kapcsolatot.

  • Formátum: 36301234567
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.