Ha a piacod vevőszerzésében 2018-ban Te akarsz a dobogó tetejére állni, akkor a Pozitív Vevőmanipuláció Stratégiáját érdemes megismerned. Érdemes elsajátítanod.
Einstein-generációs vevők: „Mi már gondolkodunk vásárlás előtt. Nem hatnak ránk a tévéreklámok, a színes plakátok és katalógusok. Hat ránk azonban valami egészen más…”
- Az emberközeli kommunikáció
- A tömegek által követett márka
- Kedvenc véleményvezéreink ajánlása
- A minket partnernek tekintő cég
- Az új technológiák által közvetített üzenetek
Az új Einstein-generációs vevő különlegessége, hogy nem függ nemtől, kortól, anyagi állapottól. A ma embere megtanult gondolkodni vásárlás előtt. Több kell neki, mint a színes reklámvilág sokszor hazugnak érzett ígérete.
„A Richter-skála szerint 9,5-ös földrengés érkezik a nagykereskedelmi-gyártói marketingbe.”
Egy ilyen radikális változás után azok a gyártó cégek, nagykereskedések maradnak talpon, akik képesek megszólítani az új, Einstein-generációs vevőket.
Bátran hozzá kell nyúlni új eszközökhöz, új technológiákhoz, új kommunikációs csatornákhoz.
Azok a gyártó cégek, nagykereskedések, amelyek elsőként nyitják ki kapuikat a Pozitív Vevőmanipuláció Stratégiára, óriásit nyernek.
A Pozitív Vevőmanipuláció Stratégia azért pozitív, mert végre azt adja a fogyasztónak, amire igazán szüksége van. Ehhez azonban kell valami, amit csak a céged tud nyújtani:
KIVÁLÓ TERMÉK
Ha ez megvan, akkor a Pozitív Vevőmanipuláció Stratégia a piacodon elkezd kiépíteni céged számára egy olyan vásárlótábort, amilyen az Apple-nek van.
Közép-Európa legjelentősebb nagykereskedelmi-gyártói esemény középpontjában 7 fontos elem áll majd:
1. Pozitív Vevőmanipuláció Stratégia – 2018-ban új vevő született. Ez a vevő már nyitott szemmel jár. Ez a vevő attól vásárol, aki tudja, mit gondol, mit szeretne. Jagodics Rita prezentálja, hogyan fogsz az Einstein vevők fejébe jutni.
2. Vevőtranszplantáció – A nagyker-gyártó piacon a jó viszonteladó igazi kincs. Ajánlja a terméked, sokat rendel, nem panaszkodik. A legjobb vevőket tudod átültetni cégedhez a METRO vezérigazgatójának és az Extreme Digital tulajdonosánakstratégiájával.
3. Digitális Marketing újdonságok premierje – 2018-ban az embereket már egészen új csatornákon érheted csak el. Szabácsik Gergely megmutatja HOL, Dirk Gerkens, a TV2 vezérigazgatója azt, hogy HOGYAN.
4. Influencers Killed The Traditional Marketing – Az egyszerű termékhirdetések nem működnek 2018-ban – Eközben elképesztő hatékonysággal funkcionálnak az irgalmatlan széles táborral rendelkező bloggerek, influenszerek ajánlásai. Kasza Tibor ennek a világnak a működési elvét vázolja fel.
5. Ambíció márka születése – Az Apple volt az első, aki képes volt nagy tömegben megszólítani az Einstein vevőket. Akik emberközelivé tették a technológiát. Dr. Jánosy Zsuzsa és Kőszegi András bemutatja a modern márkaépítés szabályait.
6. Regrouper vevőszerzés – A hagyományos viszonteladói értékesítés sokszor nem működik. Egyszerűen azért, mert a viszonteladók nem mindig jó értékesítők. Ilyenkor van szükség a végfelhasználók átcsoportosítására. Vörös György és Zajdó Csaba ennek a metodikáját prezentálja.
7. Reunion rendszerek – A franchise az új növekedés alappillére. Segítségével egy cég újjászülethet. De hogyan kezdj hozzá? Avidor András elhozza a legkorszerűbb franchise rendszer kiépítésének forgatókönyvét.
FONTOS!!! A konferenciára már csak 87 szabad hely maradt. Ezt a levelet pedig még több mint 10.000 Nagykereskedő és Gyártó kapja meg a mai napon. Érdemes tehát még ma bebiztosítani a helyed.