Létezik 3 fontos tényező, amely nagyban befolyásolja, hogy a viszonteladóid a honlapodon maradnak-e vagy sem. A 3 vevőtaszító tényező, amivel érdemes foglalkoznod:
A 3 vevőtaszító tényező, amivel érdemes foglalkoznod:
1. Betöltési idő
Az érdeklődőid mindössze 2 másodperc betöltési időt engedélyeznek egy honlapon.
Hiába vagy régi beszállítója, hiába található meg a termék a céged honlapján, ha az lassan töltődik be. Ez ugyanis idegesíti a látogatóidat, és 10%-uk be is zárja a lassú oldalakat.
Mindössze 1 másodperc miatt elveszítheted a látogatók 10 %-át.
Azt is tudnod kell, hogy a Google-ben előrébb kerül a honlapod, ha gyors. A Google úgy véli, hogy lassú a betöltési idő, ha az hosszabb, mint 1,5 másodperc. Ellenben a gyors honlapokat azzal jutalmazza, hogy a keresési találatok között előbbre helyezi őket.
Ha érdekel a honlapod betöltési sebessége, akkor itt gyorsan ellenőrizni tudod:
Részletesebb kimutatást javítási javaslatokkal együtt pedig itt találsz:
https://developers.google.com/speed/?hl=hu
2. Dizájn
Ahogy szívesebben vásárolsz egy rendezett, tiszta üzletben, úgy a látogatód is szívesebben marad egy átlátható weboldalon.
Az átláthatóság egyik legfontosabb dizájnelem, amely meghatározza, hogy a látogatóid mennyi időt töltenek az oldalon.
Az átláthatóság egyik trükkje, hogy kis boxokban jelennek meg a fontosabb információk:
-
- külön a termékek;
- külön az akciók;
- külön a napi ajánlat;
- külön a kiemelt termékek…
3. Reszponzív megjelenés: már a viszonteladóid is használnak tableteket
Sőt, okostelefonjaik is vannak. Ha éppen szükségük van egy termékinformációra, akkor már nem kell eljutniuk egy számítógéphez, csak előkapják a tabletjüket vagy a telefonjukat.
Ezért is szükséges, hogy a céged honlapja minden eszközön kiszolgálja a viszonteladóidat.
3 dolog, amit a nagykereskedések, gyártók sokszor elhanyagolnak, nem vesznek komolyan. Pedig egy olyan magas forgalmú cégnél, mint amilyen a tiéd is, ezek évente milliós plusz bevételtől fosztanak meg. Érdemes hát ezeket a hibákat kijavítani.