Így veszíted el az érdeklődőket céges weblapodon

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Létezik 3 fontos tényező, amely nagyban befolyásolja, hogy a viszonteladóid a honlapodon maradnak-e vagy sem. A 3 vevőtaszító tényező, amivel érdemes foglalkoznod:

A 3 vevőtaszító tényező, amivel érdemes foglalkoznod:

1. Betöltési idő

Az érdeklődőid mindössze 2 másodperc betöltési időt engedélyeznek  egy honlapon.

Hiába vagy régi beszállítója, hiába található meg a termék a céged honlapján, ha az lassan töltődik be. Ez ugyanis idegesíti a látogatóidat, és 10%-uk be is zárja a lassú oldalakat.

Mindössze 1 másodperc miatt elveszítheted a látogatók 10 %-át.

Azt is tudnod kell, hogy a Google-ben előrébb kerül a honlapod, ha gyors. A Google úgy véli, hogy lassú a betöltési idő, ha az hosszabb, mint 1,5 másodperc. Ellenben a gyors honlapokat azzal jutalmazza, hogy a keresési találatok között előbbre helyezi őket.

Ha érdekel a honlapod betöltési sebessége, akkor itt gyorsan ellenőrizni tudod:

http://tools.pingdom.com/fpt/

Részletesebb kimutatást javítási javaslatokkal együtt pedig itt találsz:

https://developers.google.com/speed/?hl=hu

2. Dizájn

Ahogy szívesebben vásárolsz egy rendezett, tiszta üzletben, úgy a látogatód is szívesebben marad egy átlátható weboldalon.

Az átláthatóság egyik legfontosabb dizájnelem, amely meghatározza, hogy a látogatóid mennyi időt töltenek az oldalon.

atlathatosag-weblapon

Az átláthatóság egyik trükkje, hogy kis boxokban jelennek meg a fontosabb információk:

    • külön a termékek;
    • külön az akciók;
    • külön a napi ajánlat;
    • külön a kiemelt termékek…

3. Reszponzív megjelenés: már a viszonteladóid is használnak tableteket

Sőt, okostelefonjaik is vannak. Ha éppen szükségük van egy termékinformációra, akkor már nem kell eljutniuk egy számítógéphez, csak előkapják a tabletjüket vagy a telefonjukat.

Ezért is szükséges, hogy a céged honlapja minden eszközön kiszolgálja a viszonteladóidat.

weblap-okostelefonon-tableten

3 dolog, amit a nagykereskedések, gyártók sokszor elhanyagolnak, nem vesznek komolyan. Pedig egy olyan magas forgalmú cégnél, mint amilyen a tiéd is, ezek évente milliós plusz bevételtől fosztanak meg. Érdemes hát ezeket a hibákat kijavítani.

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.