Átlagos eredményeket hozott a marketing, aztán jött ez:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

A kampányolás olyan egy Nagykereskedés, Gyártó cég életében, mint a biciklizés. Ahhoz, hogy haladj, folyamatosan tekerni kell, előre kell mozdítani a kerékpárt.

De milyen hozzávalói vannak egy kiugró eredményt hozó kampánynak? Mit érdemes ellesni más iparágak sikerkampányaiból? Most megismerkedhetsz 7 kimagasló eredményt hozó nagykereskedői, gyártói kampánnyal. Az utolsó bekezdésben egy különleges ajándékot is találsz. Az utolsó 7 sorban pedig egy nem mindennapi lehetőség is vár rád.

Ez történik cégeddel kampányidőszakon kívül

A vásárlóknak van egy rossz szokása. Ritkán vásárolnak külső ingerek nélkül. Ha szükségük is van mondjuk egy mosógépre, akkor sem vásárolnak úgy, hogy berontanak a műszaki áruházba, és ráböknek az első gépre. Akkor is keresgélnek. És az egyik legjobb dolog, ami egy mosógép gyártóval történhet, hogy a keresgélés közben az ő mosógépére is rátalál a keresgélő. De a legjobb, ha akkor talál rá, mikor éppen egy ellenállhatatlan kampánya fut.

A lenti ábárán is jól látszik: „Ha nincs kampány, nincs party!”

50 cégből csak egynek kiugró a kampánya – ezért:

Sokan elkövetik azt a hibát, ha hoz az oldaluk 10-15 százalék konverziót, vagy átlagos eredményt, akkor hátradőlnek. Pedig egy rövid tesztből már kiderül, hogy mindig van jobb konverzió!

Az első képen egy 32,7%-os konverziójú oldalt látsz, a másikon viszont már egy 47,5%-os konverziójút. Az elsővel kezdtük a Partnerünknél, a második hozta a több érdeklődőt.

15 % jelentős különbség. A Humicin feliratkozóinak ugyanis 15 %-a vásárol. És hát, nem mindegy, hogy 1000 vevőnek a 20%-a dönt a vásárlás mellett, vagy csak 100-nak.

 

4 tipp a kampányod meghirdetéséhez

Egy jó kampány mit sem ér, ha rosszul van meghirdetve. Éppen ezért tartsd be a következő 4 szabályt:

  1. Ha nem homogén a célpiacod, akkor bontsd őket csoportokra, és célozz szegmentált kreatívokkal.
  2. Ha az egyik csoportnak szánt hirdetés nem működik, vagy csak nagyon drágán, akkor állítsd le, és a pénzt tedd át a működő kreatívra.
  3. Ha csak „kicsit nem működik” a hirdetésed, akkor finomíts rajta: új fotó, új címsor.
  4. Ehhez persze az kell, hogy mindig figyeld az eredményeket. Mi épp ezért már le is vettük a celebes kreatívot (jobb oldali kép), és annak a hirdetésnek a pénzét áttettük a cégvezetői kreatívra (bal oldali kép). Sőt, közben már el is készült a női fotós mutáció is.


Egy apró trükktől lett átlag feletti az ablakgyártóhoz befutott árajánlatkérések száma

Ha a céged is ad árajánlatot a potenciális vevőinek, akkor érdemes az árajánlatkérő rendszer mögé is egy kampányt tenni.

2015-ben az Abai Ablak éves marketing stratégiájának megtervezésekor terveztünk egy úgynevezett Corporate oldalt. Funkciójában és stratégiájában is az volt a feladata, hogy erősen megtámogassa az értékesítést. Ezért kifejlesztettünk egy 4 lépéses árajánlat kérő rendszert, ami fél év alatt 1357 árajánlatkérést generált.

Ha erre is kampányolsz, 1 év múlva akár 10%-kal is több vevőd lesz

Évente 40.000 (!!!) ÚJ potenciális vevő egy weboldallal!

Idén lesz 5 éve, hogy működtetjük az általunk kitalált ÉpítkezemFelújítok építőipari összefogást. A mögötte álló honlapot folyamatosan fejlesztjük, hogy az eredmények egyre szebbek legyenek. És hogy milyen eredménnyel?

évente 40.000 új feliratkozót szerzünk, akinek ismerjük az érdeklődési körét
– a honlap 46,89%-os konverziót ér el
– a regisztrálók felé elindul egy szegmentált hírlevél kommunikáció, valamint folyamatosan edukációt végzünk webinarokkal és Facebook LIVE-okkal

És hogy miért fontos? Mert örök marketing szabály: az érdeklődőből lesz a vevő. A vevőből pedig a visszatérő vásárló.

Kampányolj velünk!

  1. A Kereskedelmi Marketing ügynökségi szolgáltatásain belül most profi szövegírók, gyakorlati marketing szakemberek, kiváló kreatívok és stratégák készítik el Nagykereskedésed, Gyártó céged következő kampányát. A Kampány kivitelezésünk hivatalos oldalán pontról-pontra leírjuk, hogyan dolgoznánk Céged kampányán és marketingjén, … és felveheted velünk a kapcsolatot ugyanott: https://kereskedelmimarketing.hu/marketing-ugynokseg/kampany-kivitelezes/ 
  2. Ha pedig csak ötleteket szeretnél meríteni következő kampányodhoz, akkor töltsd le díjtalan kampánycsomagunkat: http://www.kampanyotletek.com

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.