A kampányolás olyan egy Nagykereskedés, Gyártó cég életében, mint a biciklizés. Ahhoz, hogy haladj, folyamatosan tekerni kell, előre kell mozdítani a kerékpárt.
De milyen hozzávalói vannak egy kiugró eredményt hozó kampánynak? Mit érdemes ellesni más iparágak sikerkampányaiból? Most megismerkedhetsz 7 kimagasló eredményt hozó nagykereskedői, gyártói kampánnyal. Az utolsó bekezdésben egy különleges ajándékot is találsz. Az utolsó 7 sorban pedig egy nem mindennapi lehetőség is vár rád.
Ez történik cégeddel kampányidőszakon kívül
A vásárlóknak van egy rossz szokása. Ritkán vásárolnak külső ingerek nélkül. Ha szükségük is van mondjuk egy mosógépre, akkor sem vásárolnak úgy, hogy berontanak a műszaki áruházba, és ráböknek az első gépre. Akkor is keresgélnek. És az egyik legjobb dolog, ami egy mosógép gyártóval történhet, hogy a keresgélés közben az ő mosógépére is rátalál a keresgélő. De a legjobb, ha akkor talál rá, mikor éppen egy ellenállhatatlan kampánya fut.
A lenti ábárán is jól látszik: „Ha nincs kampány, nincs party!”
50 cégből csak egynek kiugró a kampánya – ezért:
Sokan elkövetik azt a hibát, ha hoz az oldaluk 10-15 százalék konverziót, vagy átlagos eredményt, akkor hátradőlnek. Pedig egy rövid tesztből már kiderül, hogy mindig van jobb konverzió!
Az első képen egy 32,7%-os konverziójú oldalt látsz, a másikon viszont már egy 47,5%-os konverziójút. Az elsővel kezdtük a Partnerünknél, a második hozta a több érdeklődőt.
15 % jelentős különbség. A Humicin feliratkozóinak ugyanis 15 %-a vásárol. És hát, nem mindegy, hogy 1000 vevőnek a 20%-a dönt a vásárlás mellett, vagy csak 100-nak.
4 tipp a kampányod meghirdetéséhez
Egy jó kampány mit sem ér, ha rosszul van meghirdetve. Éppen ezért tartsd be a következő 4 szabályt:
- Ha nem homogén a célpiacod, akkor bontsd őket csoportokra, és célozz szegmentált kreatívokkal.
- Ha az egyik csoportnak szánt hirdetés nem működik, vagy csak nagyon drágán, akkor állítsd le, és a pénzt tedd át a működő kreatívra.
- Ha csak „kicsit nem működik” a hirdetésed, akkor finomíts rajta: új fotó, új címsor.
- Ehhez persze az kell, hogy mindig figyeld az eredményeket. Mi épp ezért már le is vettük a celebes kreatívot (jobb oldali kép), és annak a hirdetésnek a pénzét áttettük a cégvezetői kreatívra (bal oldali kép). Sőt, közben már el is készült a női fotós mutáció is.
Egy apró trükktől lett átlag feletti az ablakgyártóhoz befutott árajánlatkérések száma
Ha a céged is ad árajánlatot a potenciális vevőinek, akkor érdemes az árajánlatkérő rendszer mögé is egy kampányt tenni.
2015-ben az Abai Ablak éves marketing stratégiájának megtervezésekor terveztünk egy úgynevezett Corporate oldalt. Funkciójában és stratégiájában is az volt a feladata, hogy erősen megtámogassa az értékesítést. Ezért kifejlesztettünk egy 4 lépéses árajánlat kérő rendszert, ami fél év alatt 1357 árajánlatkérést generált.
Ha erre is kampányolsz, 1 év múlva akár 10%-kal is több vevőd lesz
Évente 40.000 (!!!) ÚJ potenciális vevő egy weboldallal!
Idén lesz 5 éve, hogy működtetjük az általunk kitalált ÉpítkezemFelújítok építőipari összefogást. A mögötte álló honlapot folyamatosan fejlesztjük, hogy az eredmények egyre szebbek legyenek. És hogy milyen eredménnyel?
– évente 40.000 új feliratkozót szerzünk, akinek ismerjük az érdeklődési körét
– a honlap 46,89%-os konverziót ér el
– a regisztrálók felé elindul egy szegmentált hírlevél kommunikáció, valamint folyamatosan edukációt végzünk webinarokkal és Facebook LIVE-okkal
És hogy miért fontos? Mert örök marketing szabály: az érdeklődőből lesz a vevő. A vevőből pedig a visszatérő vásárló.
Kampányolj velünk!
- A Kereskedelmi Marketing ügynökségi szolgáltatásain belül most profi szövegírók, gyakorlati marketing szakemberek, kiváló kreatívok és stratégák készítik el Nagykereskedésed, Gyártó céged következő kampányát. A Kampány kivitelezésünk hivatalos oldalán pontról-pontra leírjuk, hogyan dolgoznánk Céged kampányán és marketingjén, … és felveheted velünk a kapcsolatot ugyanott: https://kereskedelmimarketing.hu/marketing-ugynokseg/kampany-kivitelezes/
- Ha pedig csak ötleteket szeretnél meríteni következő kampányodhoz, akkor töltsd le díjtalan kampánycsomagunkat: http://www.kampanyotletek.com