BLOG KÜLÖNKIADÁS: így dolgozunk mi

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Mitől lesz jó egy kampány? Hogyan tudod mérni a megtérülését? Mi történik a vevőkkel, ha egyik pillanatról a másikra leállítunk egy kampányt? 

Mai blog különkiadásunkban megmutatom Neked, hogy dolgozunk mi az ügyfeleinkkel a Kereskedelmi Marketingben. Rengeteg kép, grafikon, pontos eredmény, kevés szöveg… és egy kuriózum az utolsó 8 sorban.

Cél és Csapat

Csapat: marketing szakember, koordinátor, szövegíró

Az ÉpítkezemFelújítok kezdeményezés fő célja, hogy minél több releváns feliratkozót hozzunk partnereinknek. Ehhez szükségünk volt egy jól működő csalira és az embereket a landing oldalra terelő marketing tervre.

Tipp: tudj meg többet a feliratkozódról, mint egy e-mail cím. Ha értékes dolgokat adsz, kérj cserébe többet.

Facebook hirdetések finomhangolása

Csapat: marketing szakember, szövegíró, grafikus, közösségi média szakértő

A Facebook hirdetések legnagyobb előnye a pontos célzás mellett a mérhetőség. Ha egy hirdetés túl drágán hoz érdeklődőt, azonnal le tudod cserélni. Egy újsághirdetésnél, katalógusnál ez nem megoldható.

Tipp: ha offline médiumban hirdetsz, előtte tesztelj le legalább 3 irányt, címsort, képet Facebook hirdetésben.

Ne ereszd el az érdeklődőket

Csapat: marketing szakember, szövegíró, grafikus, közösségi média szakértő

Remarketinggel rengeteg olyan érdeklődőt megszerezhetsz, akit máskülönben nem tudnál. Egyetlen hirdetés sokaknak nem elegendő, hogy meghozzanak egy fontos döntést. Remarketinggel azonban beköltözhetsz a célpiacod mindennapjaiba.

Tipp: remarketingből is legalább két kreatívot csinálj, majd nézd meg, melyik működik jobban, és abba fektesd a pénzed.

Szakadéknyi különbség kampányidőszak és kampánycsend között

Csapat: marketing szakember, szövegíró, grafikus

Még mindig rengeteg az olyan nagykereskedő, gyártó vagy kiskereskedő, akik egy évet leélnek úgy, hogy egyetlen kampányt is indítanának. Pedig a számok nem hazudnak: kampányidőszakban dőlnek az érdeklődők. Nézd csak meg a lenti grafikonon, mi történt, mikor áprilisban elindult a tavaszi kampány?

Tipp: Évente 3-4 nagyobb kampányt mindig tegyél bele az éves marketing tervedbe.

Soha ne hagyd magára a hirdetésed

Csapat: marketing szakember, szövegíró, grafikus

Ha nagyobb lélegzetvételű offline kampányba kezdesz, akkor a magas költségek miatt minden benne rejlő potenciált sajtolj ki. A Berkemann villamos hirdetésére éppen ezért felfűztünk egy online játékot is.

Tipp: az offline kampányaidra mindig erősíts rá online

Figyeld a Facebook posztjaid eredményét

Csapat: közösségi média szakember, szövegíró, fotós (aki a szakmai igazgatónk volt:))

Legyen külön Facebook kommunikációs terved! Kampányidőszakban kampányolj, máskor pedig adj hasznos ötleteket és tedd vonzóvá a termékedet.

Tipp: nem kell profi fotós, hogy izgalmas képekkel áraszd el a Facebook oldalad… csak egy kreatív ötlet. Ne feledd: a Facebook jobban szereti a képes posztokat, mint a sima szöveges bejegyzéseket, ezért előbbieket több embernek fogja megmutatni.

Videók nélkül 2017 év végére láthatatlan leszel a közösségi médiában

Saját YouTube csatornával, Facebook-os videó sorozattal rengeteg emberhez juthatsz el.

Tipp: már a videó elindítása előtt süssön, hogy mi vár a nézőre.

Dolgoznál velünk?

A napokban fogjuk megnyitni Marketing Ügynökség szolgáltatásunkat. Ahol nem csak terveket készítünk, ötleteket adunk a cégeknek, hanem a teljes kivitelezést is megoldjuk. Lásd a fenti kampányok. A Marketing Ügynökség szolgáltatásunk még nincs meghirdetve, és csak 3 céget tudunk fogadni. Ha érdekel a lehetőség, nézz el a Marketing Ügynökség szolgáltatásunk hivatalos oldalára: https://kereskedelmimarketing.hu/ugynokseg/

(Ha a végén kitöltöd a kérdőívet, akkor felvesszük veled a kapcsolatot, és személyesen átbeszéljük, hogyan dolgozhatnánk együtt.)

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.