Marketing technikák a vevőid irányítására
A Te cégedben ki a főnök? Te, a marketing vagy a vevőid? Milyen az a cég, amelyet a vevője irányít? Jó eséllyel veszteséges. De hogy kerülheted el ezt a csapdát?
A Te cégedben ki a főnök? Te, a marketing vagy a vevőid? Milyen az a cég, amelyet a vevője irányít? Jó eséllyel veszteséges. De hogy kerülheted el ezt a csapdát?
ÚJ Marketing Helyszínelő Videó! Élő próbababákat állítottunk egy kirakatba, hogy ezzel is feltűnőbbé tegyünk egy üzletet. Hogy sikerült a kísérlet? Mit leshetsz el belőle?
Megfigyelted, hogy a sikeres vállalatoknak van 3 rendkívül fontos ismérve? Az első, ha nem tömegterméket árusítanak, akkor is ismeri őket az egész ország, világ.
Ajándékok kibontva, a pezsgős üvegek kiszáradva, karácsonyfa kicsit már megereszkedve; ez csakis azt jelentheti, hogy nekiindult a 2013-as év.
Itt az új Marketing Helyszínelő epizód. A mai részben egy egészen elképesztő kísérletnek vetettük alá mindennapi vásárlási szokásainkat. Íme az eredménye.
„Rita, mi lesz, ha megint nem sikerül?” A szenvedély, az őszinte tenni akarás is ott volt egyetlen beszédben… és a Te marketing anyagaidban?
Mitől lesz két hírlevélnek egészen más konverziója, amikor ugyanúgy néznek ki és a tartalmuk is megegyezik? Ennek hátterében csakis a szövegírás állhat. Mutatom is.
Az egész azzal kezdődött, hogy valaki kitalálta: az év végén nincs jobb egy kis árleszállításnál. Ez azonban az alacsony árrés miatt kevés plusz bevételt, és még kevesebb jól fizető vevőt hoz.
Ahogy tapasztalhatod, az emberek eszement módon számolnak meg minden fillért, és a versenytársak is teljes gőzerővel hajtanak a céged vevőire.