Csekklista mobilbarát weboldalak készítéséhez
2013-ra a végfelhasználók többsége csak azután megy be vásárolni egy üzletbe, ha előtte rákeresett az Interneten, és az, amit keres, az garantáltan kapható a boltban.
2013-ra a végfelhasználók többsége csak azután megy be vásárolni egy üzletbe, ha előtte rákeresett az Interneten, és az, amit keres, az garantáltan kapható a boltban.
Véleményed szerint hány győzelmet fog szerezni egy Forma-1-es autó, aminek a beállításaira a mérnökök év közben egyetlen eszer sem néznek rá?
Te is attól rettegsz minden áremelés előtt, hogy vajon mit fognak szólni ehhez az ügyfelek? Hogy legyen bármilyen csekély is az emelés, a viszonteladók azonnal elhagynak?
Gondoltad volna valaha is, hogy a piacod nagyban hasonlít egy iskolai osztály mindennapjaira? Ott van például a tanárok (beszállító) és a diákok (kiskereskedések) kapcsolata.
A nagykereskedelmi reklámüzenetek 80%-a nem jut el a célcsoporthoz, mert a marketinganyagok túlnyomó többségén olyan címsorok szerepelnek, amelyek…
Nemrégiben érdekes kutatást végeztek Csehországban. Fogtak néhány embert, és leültették őket egy étterem teraszára. Majd másnap ugyanabban az időben üresen hagyták az éttermet.
Joshua Bell, a világ egyik legtehetségesebb hegedűművésze egy aluljáróban hegedülve mindössze 32 dollárt gyűjtött. Másnapi koncertjére a 100 dolláros jegyek fél óra alatt elkeltek.
Sokan kérdeztétek, hogy mitől működik jól egy kampány. Nos, általában két dologtól függ egy kampány sikere: 50%-ban attól hogy mi az ajánlat. 50%-ban pedig attól…
Létezik 3 fontos tényező, amely nagyban befolyásolja, hogy a viszonteladóid a honlapodon maradnak-e vagy sem. A 3 vevőtaszító tényező, amivel érdemes foglalkoznod: