BLOG

Bizonyítsd be, hogy különlegesebb vagy a versenytársaidnál!

A vevőid, a viszonteladóid összetévesztenek a konkurenseddel? A céged évek óta ki sem lép a komfortzónájából? Akkor ez nem jó irány. Akkor ez az irány a középszerbe, a langyos vízben evickéléshez vezet. A nagy irodaházakban, bevásárlóközpontokban úgy állítják be a

A pontosan fizető, jól gazdálkodó viszonteladó aranyat ér

Mindenkivel előfordult már, hogy viszonteladója haladékot kért a számlájának kiegyenlítésére. Ha ilyenkor megadjuk a lehetőséget a halasztásra, akkor újra és újra kérni fogja. Hogy ezt az ördögi kört elkerüljük, létezik egy módszer, amellyel elérhetjük, hogy partnereink mindig határidőre fizessenek. Azonben

Egyéb kategória

Ettől hatékony 2019 legdivatosabb marketing eszköze

A Michelin 1900-ban kiadja a Guide Michelint, amely autószerelő műhelyekről, szálláslehetőségekről tartalmazott információkat a sofőrök számára. És ezzel útjára indul a tartalommarketing.

Mit ad el a Coca-Cola a viszonteladóinak üdítők helyett?

És vajon mit érdemes egy gyártó cégnek, nagykereskedésnek eladnia a viszonteladói részére? Mutatok ehhez egy egyszerű technikát, amit még Magyarországon kevesen használnak, miközben külföldön rengeteg viszonteladót szerez a beszállítóknak. Mit adjon el egy gyártó, nagykereskedés termék helyett? Ha azt kérdezem, hogy mit

„Hol van az az út, ahol a legügyesebb viszonteladók jönnek velem szembe?”

Az egyik nagykereskedő Partnerem kérdezte: „Van egy jó üzlet Sopronban, de sajnos most a versenytársamnál vásárol. Hogyan tudnám elérni, hogy legalább kipróbáljon bennünket?” Ez a kérdés szinte minden megbeszélésen előfordul, amikor egy Nagykereskedő vagy Importőr cég vezetőjével konzultálok. De ki ne