Sikerkampányok a Kereskedelmi Marketing csapatától
Egy kampány eredményét ma már szinte fillére pontosan megmondhatjuk. Átkattintások, megnyitások, bekerülési költség és vásárlások évvégi munkáinkból.
Egy kampány eredményét ma már szinte fillére pontosan megmondhatjuk. Átkattintások, megnyitások, bekerülési költség és vásárlások évvégi munkáinkból.
Hogyan indíthat egy magyar nagykereskedés, gyártó cég olyan kampányt, amely során radikálisan növeli a potenciális végfelhasználóinak számát?
A Kereskedelmi Marketing csapata számára november harmadik hete sűrű volt: MTV – Anglia – Haszon Magazin, Trend FM Gazdasági Rádió. Íme a témák és hozzá a linkek:
Nézzétek, milyen kreatív kis adventi kalendáriumot találtam? És innen jött az ötlet, hogyan tudsz kedveskedni ezzel az ügyfeleidnek, partnereidnek.
Mit szólnátok pár decemberi Facebook poszthoz? Ezeket még korábban készítettük Partnereinknek (kivéve a kutyásat, az nem a miénk:), de néhányból idén is merítünk ötletet.
1948-ban háborús jóvátételként felmerült annak a lehetősége, hogy az amerikai Ford átveszi a németektől a Volkswagent. Akkoriban a német autógyár egyetlen terméke a Bogár volt.
Raj Raghunathan, a McCombs marketing professzora évekkel ezelőtt végzett egy kísérletet. A kísérlet lényege mindössze annyi volt, hogy az embereknek mutattak 2 fotót…
Tudtad, hogy a világ leggazdagabb cégeinek is nehezen megy egyetlen kampánnyal 10 napnál tovább a köztudatban maradni? A „Borkai kampánynak” sikerült. Mi volt a titka?
A Túró Rudit már a 60-as évek végén is a reklámpszichológia hatására öltöztették piros pöttyösbe. A Facebook pedig azért lett kék, mert Mark Zuckerberg vörös-zöld színtévesztő.