Íme, a Kereskedelmi Marketing néhány sikeres kampánya

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Egy kampány bevezetésével minden óhatatlanul megváltozik. Míg pár éve ezek eredményei megjósolhatatlanok voltak, manapság a marketing ugyanúgy előrejelezhető, mint az időjárás. 

Ugyanis 2018-at írunk, amikor a vevőszerzésben szinte már minden mérhető. Például a mi általunk készített kampányok, stratégiák is. Ebből szemezgettünk Neked.

1. Izgalmas videós tartalom

Az egyik legfontosabb kommunikációs csatorna, a Facebook is egyre inkább a videós tartalmak mellé áll. A videón bemutatott kampányaidat, tartalmaidat a Facebook nagyobb eséllyel mutatja meg a követőidnek, mint a szimplán képes bejegyzéseket. És ne feledkezzünk meg a YouTube-ról, amely hetente tesz sztárrá új embereket, márkákat, termékeket.

A J.Press számára készült videónkat a Magyarországon még nem túl népszerű férfinap környékére időzítettük. Az eredménye? 293.637 fős nézettség. 1,19 Ft-ért értük el, hogy 1 ember megnézze a videót (ez 3  mp-en túli megnézést jelent).   Ha a képre kattintasz, elindul a videó!

A csapat, aki dolgozott a projekten:

Nacsa Szilárd – marketing tanácsadó, Iványi Ivett – marketing szakember, Szabácsik Gergely – szakmai igazgató, Bán István, Horváth Tamás – produkció

2. A tudás hatalom

A megérzésből vezetett cégek 2018-ra esélytelenné válnak a pontos számokból dolgozó vállalkozásokkal szemben. A marketing nem művészet, a marketing egy mérhető iparág. Ne kezdd meg soha a marketing tevékenységed, kampányod piackutatás nélkül.

Egyik egészségügyi termékeket forgalmazó partnerünknél például a lenti grafikon egyértelműen megmutatja, hogy mennyire fontos is az ajánlás. A grafikonon jól látszik, hogy a marketing büdzsé jelentős részét érdemes az ajánlásra költeni, sőt a honlapról, közösségi médiáról sem hiányozhat ezentúl a sok-sok vevői vélemény. Hiszen a kutatás bebizonyította, hogy ez adja el a terméket. És ez csak 1 grafikon a 37 közül.

A csapat, aki dolgozott a projekten:

Nacsa Szilárd – marketing tanácsadó,  Bölkény János – marketing szakember,  Szemán Krisztina – copywriter, Iványi Ivett – marketing szakember, Szabácsik Gergely – szakmai igazgató

3. Az előnyök kommunikációja

Ha a marketingben egyetlen tényezőt kellene kiemelnem sikerfaktorként, akkor az a pozicionálás lenne. A vevők ugyanis a termék és a szolgáltatás előnyének ismeretében döntik el, hogy kitől vásárolnak. Ezért készítettünk a Mapei számára olyan videót, amely egyszerre építi a hitelességet és kommunikálja a Mapei előnyeit: A Mapei mindig többet ad, mint a vevői elvárások. Több anyag van a zsákban, több figyelmet szentel a környezetvédelemre, mint a konkurencia, többet ad a csomagolásra…

A csapat, aki dolgozott a projekten:

Jagodics Rita – szakmai vezető, Bokodi Balázs – copywriter, Bán István és Horváth Tamás – produkció

4. Influencerek a kampányban

Az emberek ma már nem hisznek a cégeknek, a színes reklámvilágnak. Hisznek azonban valaki másnak. A hús-vér influencereknek, bloggereknek, vloggereknek, akik közül többeknek százezres vagy milliós követőtábora van.  2018-ban az influencerek már nem csak az ízlésünket alakítják, de azt is megmondják, mit vásároljunk. Az influencerek segítségével holnap közel annyi emberhez juthatunk el, mint reklámokkal. Mindezt alacsonyabb költségek és radikálisan emelkedő hatékonyság mellett.

A J.Press számára készített videóinkban rögtön két influencert is szerepeltettünk: Tápai Szabinát és Kucsera Gábort. Az eredmény nem maradt el, a videókat több média is felkapta, és díjtalanul írta a kampányról, és jelenítette meg a J.Press márkát: NLCAFE, Life.hu, Blikk, Borsonline, Kreatív Online, stb. Végül 1,19 Ft-ért értük el, hogy 1 ember megnézze a lenti videót.

A csapat, aki dolgozott a projekten:

Jagodics Rita – szakmai vezető, Bokodi Balázs – copywriter, Iványi Ivett – marketing szakember, Szabácsik Gergely – szakmai igazgató, Bán István és Horváth Tamás – produkció

5. Aktivitást elősegítő kampányok hihetetlen eredménnyel

Egyre inkább az olyan tartalmak válnak népszerűvé, amelyek nem csak beszélnek az emberekhez, hanem meg is szólaltatják őket. Kvízek, közvélemény-kutatások, játékok, versenyek lesznek a közönség kedvencei.

A J.Press nek készített www.nemekesszerepek.hu weboldalon alig több mint 1 hónap alatt 59.869 regisztrálót gyűjtöttünk. A honlap konverziója is kiemelkedő volt, pontosan 63,06 %.

Hasonló adatbázis-duzzasztó kampányt indítottunk cégen belül, hogy az így szerzett értékes, erősen szegmentált listát értékesítsük a piacon. A cukikepek.hu oldalon 15 nap alatt 973 képfeltöltés és 8594 szavazat érkezett a beküldött fotókra. Azaz alig 2 hét alatt közel 10.000-es adatbázis építettünk főleg a képek megosztására alapozva.

A csapat, aki dolgozott a projekten:

Szabácsik Gergely – szakmai igazgató, Nacsa Szilárd – marketing tanácsadó,  Lontai Dániel – honlapfejlesztés, Szemán Krisztina – copywriter, Bokodi Balázs – copywriter, Iványi Ivett – marketing szakember, Bölkény János – marketing szakember

Te is szeretnél hasonló eredményeket? Dolgozz velünk!

Marketing Ügynökség szolgáltatásunk keretein belül nem csak terveket készítünk, ötleteket adunk a cégeknek, hanem évek óta a vevőszerzés teljes kivitelezést is megoldjuk. Lásd a fenti kampányok. Kapacitásunk véges, így jelenlegi Partnereink mellett mindössze 2 céget tudunk fogadni.  Ha érdekel a lehetőség, nézz el a Marketing Ügynökség szolgáltatásunk hivatalos oldalára:

https://kereskedelmimarketing.hu/ugynokseg/

(Ha a végén kitöltöd a kérdőívet, akkor felvesszük veled a kapcsolatot, és személyesen átbeszéljük, hogyan dolgozhatnánk együtt.)

 

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.