Így szerezhet céged tömegesen érdeklődőket – érdekel?

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

A cégek egy része téli álomba vonult a járvány miatti veszélyhelyzet kihirdetése után. Befagyasztották marketing kiadásaikat, vevőikkel való kommunikációjukat szinte a nullára redukálták. Ebben az időszakban gondolt egy merészet a Kalcsu Cosmetics, és javaslatunkra hirdette meg az I. Magyar Kozmetikus Webkongresszust a célpiacia, azaz a kozmetikusok részére. Az eredmény egészen elképesztő lett.

Alábecsült prognózis? Vagy a járvány tényleg a tanulásról szól?

A kampány ebben a helyzetben 100%-ban az internetre összpontosított a https://elitkozmetikusprogram.hu/webkongresszus weboldalon.

A célpiac, a kozmetikusok többsége kényszerű szabadságra ment a veszélyhelyzet kihirdetése után. A felszabadult időt pedig a kozmetikusok egy jelentős része tanulásra, ön- és vállalkozásfejlesztésre használta, az interneten is könnyebb volt őket elérni.

 

Mi hozta meg az elképesztő sikert?

Először is találni kellett egy olyan témát, amely óriási érdeklődést vált ki a kozmetikusokból. Mivel a járvány örökre megváltoztatta mindazt, amit eddig a kozmetikusi munkáról gondoltunk, így kötöttünk végül ki a következő témánál: Milyen lesz a jövő kozmetikája a járvány után? 

Miután a téma a földön hevert, mi pedig a Kalcsuval közösen felvettük, már csak egy dolgunk volt, elkészíteni a honlapot és a kampány üzenetét költséghatékonyan el kellett juttatnunk a célpiachoz.

A kampányt cégünk dolgozta ki, az előadókat a megbízónk hívta meg. Rendkívül ügyesen, kimagasló képességű szakértőket tudtak elhívni a webkongresszusra. Ezzel pedig meg is nyitottuk az utat egy egészen hihetetlen regisztráló számig.

Több, mint 1700 regisztráló!

Végül több, mint 1700 kozmetika, kozmetikus regisztrált be a webkongresszusra. Olyan kozmetikák, akik eddig nem is voltak kapcsolatban megbízónkkal.

Mindezt 2 hét leforgása alatt. A mi fejünkben maximum 1000 regisztráló volt, így az alapcélt pár nap alatt sikerült elérni.  A kampány sikere a következőkben rejlett:

  • Marketingeszköz: olyan eszközt választott (online konferencia), amely megelőzte a versenytársakat, forradalmi volt a piacon
  • Honlap: Trendi és meggyőző honlapot építettünk, amely képes volt regisztráltatni a kozmetikusokat a konferenciára
  • Téma: az aktuális téma csábítja a honlapra a legtöbb érdeklődőt
  • Eszköz neve: nem a cég nevét tettük a fejlécbe, hanem egy kongresszust (amit a vevők akartak)
  • Hitelesség: ügyfelünk hitelessége magas a piacon, így a hirdetései rendkívül magas eredménnyel működtek

 

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.