A cégek egy része téli álomba vonult a járvány miatti veszélyhelyzet kihirdetése után. Befagyasztották marketing kiadásaikat, vevőikkel való kommunikációjukat szinte a nullára redukálták. Ebben az időszakban gondolt egy merészet a Kalcsu Cosmetics, és javaslatunkra hirdette meg az I. Magyar Kozmetikus Webkongresszust a célpiacia, azaz a kozmetikusok részére. Az eredmény egészen elképesztő lett.
Alábecsült prognózis? Vagy a járvány tényleg a tanulásról szól?
A kampány ebben a helyzetben 100%-ban az internetre összpontosított a https://elitkozmetikusprogram.hu/webkongresszus weboldalon.
A célpiac, a kozmetikusok többsége kényszerű szabadságra ment a veszélyhelyzet kihirdetése után. A felszabadult időt pedig a kozmetikusok egy jelentős része tanulásra, ön- és vállalkozásfejlesztésre használta, az interneten is könnyebb volt őket elérni.
Mi hozta meg az elképesztő sikert?
Először is találni kellett egy olyan témát, amely óriási érdeklődést vált ki a kozmetikusokból. Mivel a járvány örökre megváltoztatta mindazt, amit eddig a kozmetikusi munkáról gondoltunk, így kötöttünk végül ki a következő témánál: Milyen lesz a jövő kozmetikája a járvány után?
Miután a téma a földön hevert, mi pedig a Kalcsuval közösen felvettük, már csak egy dolgunk volt, elkészíteni a honlapot és a kampány üzenetét költséghatékonyan el kellett juttatnunk a célpiachoz.
A kampányt cégünk dolgozta ki, az előadókat a megbízónk hívta meg. Rendkívül ügyesen, kimagasló képességű szakértőket tudtak elhívni a webkongresszusra. Ezzel pedig meg is nyitottuk az utat egy egészen hihetetlen regisztráló számig.
Több, mint 1700 regisztráló!
Végül több, mint 1700 kozmetika, kozmetikus regisztrált be a webkongresszusra. Olyan kozmetikák, akik eddig nem is voltak kapcsolatban megbízónkkal.
Mindezt 2 hét leforgása alatt. A mi fejünkben maximum 1000 regisztráló volt, így az alapcélt pár nap alatt sikerült elérni. A kampány sikere a következőkben rejlett:
- Marketingeszköz: olyan eszközt választott (online konferencia), amely megelőzte a versenytársakat, forradalmi volt a piacon
- Honlap: Trendi és meggyőző honlapot építettünk, amely képes volt regisztráltatni a kozmetikusokat a konferenciára
- Téma: az aktuális téma csábítja a honlapra a legtöbb érdeklődőt
- Eszköz neve: nem a cég nevét tettük a fejlécbe, hanem egy kongresszust (amit a vevők akartak)
- Hitelesség: ügyfelünk hitelessége magas a piacon, így a hirdetései rendkívül magas eredménnyel működtek