Mitől lesz jó egy kampány? Hogyan tudod mérni a megtérülését? Mi történik a vevőkkel, ha egyik pillanatról a másikra leállítunk egy kampányt?
Újra elhoztam Neked Partnereinknek készített munkáinkat, amelyeken marketingesek, szövegírók, grafikusok, programozók, közösségi média szakemberek dolgoztak.
Célcsoportok szegmentációja
Csapat: marketing szakember, koordinátor, szövegíró
A Berkemann kommunikációját már évek óta szegmentálva végezzük. Idén azonban a kismamákra egy külön kampányt terveztünk. Ennek oka, hogy a szegmentációval minden kampányunkban átlagosan 9-szeres eredményt érünk el.
Tipp: Egy szegmenst további alszegmensekre bonthatsz, amelyek tovább növelik a kommunikációd hatékonyságát. Nézd csak meg ennek a fejezetnek az utolsó fotóját („Mi jellemző Önre” grafikon)…
A fenti grafikon azért is kiemelkedő, mert a kampány során csupa olyan embert értünk el, akit a szegmentáció nélkül soha nem tudtunk volna.
Egy jó fotó figyelmet ér
Csapat: szövegíró, koordinátor
Egy jó címsor aranyat ér, de egy kreatív fotóval megtámogatva már aranybányát. Ne félj a bátor, kreatív megoldásoktól. A termékfotókat is dobd fel valamivel. Tedd szexivé, különlegessé, egyedivé.
Tipp: Ne legyen bonyolult a fotód. Ne szerepeljen rajta túl sok ember. Ha célközönséged főleg férfi, akkor férfiakat mutass nekik, ha nő, akkor nőket. A férfiaknak és a nőknek is példaképekre van szükségük, amelyeket általában a saját nemük között találnak meg.
Ne ereszd el az érdeklődőket
Csapat: marketing szakember, szövegíró, grafikus
Optimonkkal rengeteg olyan érdeklődőt megszerezhetsz, akit máskülönben nem tudnál. Mielőtt a látogató végleg kilépne az oldaladról, adj neki egy értékes ajándékot.
Tipp: Tedd világossá a látogatónak, ha nem kéri az ajándékát, akkor rettenetes döntést hoz.
Használd ki az aktualitásokat
Csapat: szövegíró, közösségi média szakértő
Az emberek az aktualitásoknak élnek. Szeretnek törődni másokkal, és szeretik, ha velük is törődnek. Jeles napokon az eredményeid mindig kiemelkedők lesznek.
Tipp: Készíts egy táblázatot, amelyben összeírod az év fontos eseményeit: ünnepek, jeles dátumok, világnapok. Így mindig lesz tartalmad, amelyet megoszthatsz. Néhány eseményre pedig egy rapid kampányt is felhúzhatsz.
Külföldön is dolgozunk 🙂
Csapat: marketing szakember, szövegíró, grafikus
Ha románul nem is tudunk, de a marketing részét akkor is megoldjuk:) A ránk, magyarokra jellemző kissé pesszimista hozzáállás miatt ugyanis itthon olyan pozitív, erőt sugárzó kommunikáció szükséges, amely az optimistább országokban kiugró eredményeket ér el. Ezért az általunk is készített anyagokhoz már csak egy kiváló fordító kell, és mehet is Európa szinte összes piacára.
Tipp: Külföldről is nyugodtan fordulhattok hozzánk:)
Dolgoznál velünk?
A napokban fogjuk megnyitni Marketing Ügynökség szolgáltatásunkat. Ahol nem csak terveket készítünk, ötleteket adunk a cégeknek, hanem a teljes kivitelezést is megoldjuk. Lásd a fenti kampányok. Ha érdekel a lehetőség, nézz el a Marketing Ügynökség szolgáltatásunk hivatalos oldalára: https://kereskedelmimarketing.hu/ugynokseg/
(Ha a végén kitöltöd a kérdőívet, akkor felvesszük veled a kapcsolatot, és személyesen átbeszéljük, hogyan dolgozhatnánk együtt.)