A kreativitás lett 2020 marketingjének egyik legértékesebb valutája. Miközben az egyszerű „bemutatom az ajánlatom” kampányok ideje lejáróban, az ötletes kommunikációval színre lépő cégek egyre nagyobb ismertségre tesznek szert. A Bonatti számára készített nyári kampányunkkal is rekordszámú fogyasztóhoz jutottunk el.
Bár a koronavírus keresztbe tett a nyárnak, azért, ha egy cég elég ügyes, akkor ilyen helyzetben is sikeres tud lenni.
A kampány során a Bonatti olyan fürdőruhákat, szetteket válogatott össze, melyek egy-egy adott országhoz köthetők. Mivel a járványhelyzet miatt a külföldre való kiutazás lehetősége idén erősen korlátozott, ezért kapta a kampány az Álomút elnevezést.
A kampánnyal a célunk az volt, hogy egy-egy fürdőruhával felidézzük az adott országok életérzéseit, miközben ezeket a darabok a Balaton partján is fantasztikusan mutatnak, ezzel is megfűszerezve a nyaralásokat.
A kampány Facebookon és a Bonatti saját hírlevéllistáján futott, és ismét bebizonyította, hogy a kreatív tartalmak a nehéz helyzetben is elnyerik az emberek tetszését.