Kreatív kampányokkal szakítanak nagyot a cégek idén nyáron

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

A kreativitás lett 2020 marketingjének egyik legértékesebb valutája. Miközben az egyszerű „bemutatom az ajánlatom” kampányok ideje lejáróban, az ötletes kommunikációval színre lépő cégek egyre nagyobb ismertségre tesznek szert. A Bonatti számára készített nyári kampányunkkal is rekordszámú fogyasztóhoz jutottunk el.

Bár a koronavírus keresztbe tett a nyárnak, azért, ha egy cég elég ügyes, akkor ilyen helyzetben is sikeres tud lenni.

A kampány során a Bonatti olyan fürdőruhákat, szetteket válogatott össze, melyek egy-egy adott országhoz köthetők. Mivel a járványhelyzet miatt a külföldre való kiutazás lehetősége idén erősen korlátozott, ezért kapta a kampány az Álomút elnevezést.

A kampánnyal a célunk az volt, hogy egy-egy fürdőruhával felidézzük az adott országok életérzéseit, miközben ezeket a darabok a Balaton partján is fantasztikusan mutatnak, ezzel is megfűszerezve a nyaralásokat.

A kampány Facebookon és a Bonatti saját hírlevéllistáján futott, és ismét bebizonyította, hogy a kreatív tartalmak a nehéz helyzetben is elnyerik az emberek tetszését.

 

 

 

 

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.