Legendás címsor-típusok, amelyekre mindenki felfigyel

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

A nagykereskedelmi reklámüzenetek 80%-a nem jut el a célcsoporthoz, mert a marketinganyagok túlnyomó többségén olyan címsorok szerepelnek, amelyek…

  • Nem érintik meg a viszonteladókat.
  • A kiskereskedők nem tudják, hogy nekik szól az üzenet.
  • Nem látnak benne olyan előnyt, amely számukra létfontosságú lenne.
  • Nem győzik meg őket arról, hogy az ajánlatodra érdemes időt fordítani.

Azonban vannak címsorok, amelyek ezeket a hibákat képesek kiköszörülni: megszólítják és megérintik a célcsoportot, és érdekfeszítőek:

AZ 1. LEGENDÁS CÍMSOR: FÓKUSZBAN A PROBLÉMA

Mi lehet a kiskereskedő legnagyobb problémája?

Alig van vevő. Fél, hogy mindenki a versenytársához jár vásárolni. Kevés a profit.

Ha képes vagy ezeken a problémáin enyhíteni, akkor rögtön mondd el neki! Ne a leveled végére írd be apró betűkkel…

Bútorkereskedőként Ön nem unja, hogy termékein alig van profit,
vevői nagy része mégis átpártolt a versenytársához?

A 2. LEGENDÁS CÍMSOR: FÓKUSZBAN A CÍMZETT VÁGYA

Több vevőt szeretnének? Igen.
Nagyobb profitot? Igen.
Magasabb kosárértéket? Persze.
Gyorsabban forgó termékeket? Ez csak természetes.

Elégítsd ki a viszonteladóid vágyait már a címsorban, és vásárlással fognak reagálni rá:

Létezik egy termék, ami a következő hónapban rekordprofitot garantál üzletednek.
Szeretnéd közelebbről is megismerni?

A 3. LEGENDÁS CÍMSOR: GENERÁLJ KÍVÁNCSISÁGOT

Az ember egyik fő tulajdonsága a fékevesztett kíváncsiságra való hajlam.

Egy izgalmas kérdéssel az egekbe viheted a kiskereskedők pulzusát, ami aztán akkor kerül vissza a helyére, ha megkapja rá a választ.

A kérdéssel nyitó címsorok mindig kiváló konverziót hoznak:

Szerinted volt már egy franciaágyon ennél nagyobb árrés a történelemben?
Limitált lehetőségünket a 3. bekezdésben találod…

A 4. LEGENDÁS CÍMSOR: HASS AZ ÉRZELMEKRE

Kelts félelmet a viszonteladóidban egy jó címsorral: „Ez a lehetőség soha többé nem tér vissza. A leggyorsabb 30 viheti, mindenki más lemarad.”

Vagy hozd elő belőlük az irigységet: „Egyik viszonteladónk a múlt hónapban egy zseniális kampánnyal minden versenytársát lesöpörte.”

***************
Használd ezeket a címsorokat, és látni fogod, hogy milyen remekül működnek. Csak egy mondat, nem kell órákat és százezreket belefektetned. Leülsz, kikapcsolod a telefonodat, és 20 perc múlva kész a legendás címsorod.

20 percet csak megér, hogy a „Nem is olyan rossz…” kampányodat „Hűha, ez aztán az eredmény!” kampányra cseréld, igaz?

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.