A nagykereskedelmi reklámüzenetek 80%-a nem jut el a célcsoporthoz, mert a marketinganyagok túlnyomó többségén olyan címsorok szerepelnek, amelyek…
- Nem érintik meg a viszonteladókat.
- A kiskereskedők nem tudják, hogy nekik szól az üzenet.
- Nem látnak benne olyan előnyt, amely számukra létfontosságú lenne.
- Nem győzik meg őket arról, hogy az ajánlatodra érdemes időt fordítani.
Azonban vannak címsorok, amelyek ezeket a hibákat képesek kiköszörülni: megszólítják és megérintik a célcsoportot, és érdekfeszítőek:
AZ 1. LEGENDÁS CÍMSOR: FÓKUSZBAN A PROBLÉMA
Mi lehet a kiskereskedő legnagyobb problémája?
Alig van vevő. Fél, hogy mindenki a versenytársához jár vásárolni. Kevés a profit.
Ha képes vagy ezeken a problémáin enyhíteni, akkor rögtön mondd el neki! Ne a leveled végére írd be apró betűkkel…
Bútorkereskedőként Ön nem unja, hogy termékein alig van profit,
vevői nagy része mégis átpártolt a versenytársához?
A 2. LEGENDÁS CÍMSOR: FÓKUSZBAN A CÍMZETT VÁGYA
Több vevőt szeretnének? Igen.
Nagyobb profitot? Igen.
Magasabb kosárértéket? Persze.
Gyorsabban forgó termékeket? Ez csak természetes.
Elégítsd ki a viszonteladóid vágyait már a címsorban, és vásárlással fognak reagálni rá:
Létezik egy termék, ami a következő hónapban rekordprofitot garantál üzletednek.
Szeretnéd közelebbről is megismerni?
A 3. LEGENDÁS CÍMSOR: GENERÁLJ KÍVÁNCSISÁGOT
Az ember egyik fő tulajdonsága a fékevesztett kíváncsiságra való hajlam.
Egy izgalmas kérdéssel az egekbe viheted a kiskereskedők pulzusát, ami aztán akkor kerül vissza a helyére, ha megkapja rá a választ.
A kérdéssel nyitó címsorok mindig kiváló konverziót hoznak:
Szerinted volt már egy franciaágyon ennél nagyobb árrés a történelemben?
Limitált lehetőségünket a 3. bekezdésben találod…
A 4. LEGENDÁS CÍMSOR: HASS AZ ÉRZELMEKRE
Kelts félelmet a viszonteladóidban egy jó címsorral: „Ez a lehetőség soha többé nem tér vissza. A leggyorsabb 30 viheti, mindenki más lemarad.”
Vagy hozd elő belőlük az irigységet: „Egyik viszonteladónk a múlt hónapban egy zseniális kampánnyal minden versenytársát lesöpörte.”
***************
Használd ezeket a címsorokat, és látni fogod, hogy milyen remekül működnek. Csak egy mondat, nem kell órákat és százezreket belefektetned. Leülsz, kikapcsolod a telefonodat, és 20 perc múlva kész a legendás címsorod.
20 percet csak megér, hogy a „Nem is olyan rossz…” kampányodat „Hűha, ez aztán az eredmény!” kampányra cseréld, igaz?