Tudod, mennyi marketing eszköz szavatossága járt le az elmúlt években? Hogy hány új vevőszerző eszköz tűnt fel a színen? Sőt, egy 5 évvel ezelőtti marketing tervvel manapság cégek mennek csődbe.
Hillary Clinton nem nyerte volna meg a demokraták előválasztását, ha kampányát úgy építette volna fel, mint Obama 4 éve.
4 év a marketingben, nagyjából annyi, mint 20 év az autógyártásban. És ha a 4 évvel ezelőtti marketing megoldásokat használva próbálod eladni a kínálatod, akkor annyira leszel eredményes, mintha egy 20 éves Audit készülnél új áron eladni.
********************************************************************
AZ ELMÚLT PÁR HÓNAP MARKETINGVÁLTOZÁSAI
********************************************************************
1. Változás az írásos kommunikációban
1 év alatt csökkent a hírlevelek konverziója. Azonban ez nem jelenti azt, hogy ki kell dobnunk őket. Változtatni viszont kell a kommunikáción.
Minden iparágban van egy vagy két szereplő, akiknek a hírleveleiből beszerezzük az új információkat. Akik levelei a mai napig pörögnek. Gondolj csak az általad olvasott hírlevelekre, gazdasági magazinokra. Megfelelően izgalmas, színes szakmai tartalommal el kell érned, hogy Te legyél a piacod Portfóliója, Indexe.
2. Tartalom marketing
Ha a marketing tevékenységed csak reklámból áll, nem leszel képes az eredményeidet jobbá tenni.
A tartalom marketing nem más, mint hasznos tartalmat adni az embereknek.
Hogy nálad találják meg az unikum tartalmakat. Pl.: „HOGYAN válasszon a sok ipari szerszám közül?”
3. Videó készítés
A fiatalok már csak képekben, sőt feelingben, kifejezésekben kommunikálnak. Az idősebb korosztályra is jobban hat a videó, mert több érzékszervünket hozza működésbe. Ma már a cégek a kommunikációjuk nagy szeletét a YouTube-ra, az Instagramra, a Facebookra viszik át.
El kell tehát sajátítani a videókészítés technikáját. Hiszen nem mindegy, hogy hány perc egy videó, hogy mi a tartalma, hogy milyen környezetben veszed fel, hogy milyen stílusú, mi a címe.
Egy gyors tipp: A Hogyan … kezdetű videók elindítási aránya kimagasló.
********************************************************************
MELYIK ÚJ MARKETING ESZKÖZ ÉRDEKEL?
********************************************************************
Hamarosan újabb tréningeket indítunk, méghozzá azokban a témákban, amelyek a legjobban érdekelnek titeket. Ha valamelyik témáról többet szeretnél megtudni, akkor kérlek, hogy írd meg a hozzászólásban az eszköz sorszámát. Ezekben a témákban indítunk majd tréninget, és ezekről fogunk írni a blogjainkban.
1. Hogyan készítsek vevőszerző videót?
2. Hogyan írjak olyan címsort, amely végre eladja a termékeimet?
3. Busás bevételt generáló kampányok
4. Tartalom marketing – felépítjük saját tartalom marketing stratégiád
5. Hogyan legyél piacvezető? A hitelépítés szabályai
6. Közösségi marketing nagykereskedőkre, gyártókra szabva
7. Írásos kommunikáció felsőfokon: Hogy befolyásoljam a közönségem írásban?
8. Hogyan növeljem a viszonteladóimból a bevételem?
9. Hogyan hirdessek a végfelhasználók felé?