Milyen marketingtudással kell ma rendelkeznünk?

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Tudod, mennyi marketing eszköz szavatossága járt le az elmúlt években? Hogy hány új vevőszerző eszköz tűnt fel a színen? Sőt, egy 5 évvel ezelőtti marketing tervvel manapság cégek mennek csődbe.

Hillary Clinton nem nyerte volna meg a demokraták előválasztását, ha kampányát úgy építette volna fel, mint Obama 4 éve.

4 év a marketingben, nagyjából annyi, mint 20 év az autógyártásban. És ha a 4 évvel ezelőtti marketing megoldásokat használva próbálod eladni a kínálatod, akkor annyira leszel eredményes, mintha egy 20 éves Audit készülnél új áron eladni.

********************************************************************

AZ ELMÚLT PÁR HÓNAP MARKETINGVÁLTOZÁSAI

********************************************************************

1. Változás az írásos kommunikációban
1 év alatt csökkent a hírlevelek konverziója. Azonban ez nem jelenti azt, hogy ki kell dobnunk őket. Változtatni viszont kell a kommunikáción.

Minden iparágban van egy vagy két szereplő, akiknek a hírleveleiből beszerezzük az új információkat. Akik levelei a mai napig pörögnek. Gondolj csak az általad olvasott hírlevelekre, gazdasági magazinokra. Megfelelően izgalmas, színes szakmai tartalommal el kell érned, hogy Te legyél a piacod Portfóliója, Indexe.

2. Tartalom marketing

Ha a marketing tevékenységed csak reklámból áll, nem leszel képes az eredményeidet jobbá tenni.

A tartalom marketing nem más, mint hasznos tartalmat adni az embereknek.

Hogy nálad találják meg az unikum tartalmakat. Pl.: „HOGYAN válasszon a sok ipari szerszám közül?”

3. Videó készítés 

A fiatalok már csak képekben, sőt feelingben, kifejezésekben kommunikálnak. Az idősebb korosztályra is jobban hat a videó, mert több érzékszervünket hozza működésbe. Ma már a cégek a kommunikációjuk nagy szeletét a YouTube-ra, az Instagramra, a Facebookra viszik át.

El kell tehát sajátítani a videókészítés technikáját. Hiszen nem mindegy, hogy hány perc egy videó, hogy mi a tartalma, hogy milyen környezetben veszed fel, hogy milyen stílusú, mi a címe.

Egy gyors tipp: A Hogyan … kezdetű videók elindítási aránya kimagasló.

********************************************************************

MELYIK ÚJ MARKETING ESZKÖZ ÉRDEKEL?

********************************************************************

Hamarosan újabb tréningeket indítunk, méghozzá azokban a témákban, amelyek a legjobban érdekelnek titeket. Ha valamelyik témáról többet szeretnél megtudni, akkor kérlek, hogy írd meg a hozzászólásban az eszköz sorszámát. Ezekben a témákban indítunk majd tréninget, és ezekről fogunk írni a blogjainkban.

1. Hogyan készítsek vevőszerző videót?

2. Hogyan írjak olyan címsort, amely végre eladja a termékeimet?

3. Busás bevételt generáló kampányok

4. Tartalom marketing – felépítjük saját tartalom marketing stratégiád

5. Hogyan legyél piacvezető? A hitelépítés szabályai

6. Közösségi marketing nagykereskedőkre, gyártókra szabva

7. Írásos kommunikáció felsőfokon: Hogy befolyásoljam a közönségem írásban?

8. Hogyan növeljem a viszonteladóimból a bevételem?

9. Hogyan hirdessek a végfelhasználók felé?

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.