Milyen marketingtudással kell rendelkeznie 2020-ban egy cégnek?

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Elképesztő, hogy mennyi marketing eszköz szavatossága járt le az elmúlt években. Hogy hány új vevőszerző eszköz tűnt fel a színen. Sőt, egy 5 évvel ezelőtti marketing tervvel manapság cégek mennek csődbe.

5 év a marketingben, nagyjából annyi, mint 20 év az autógyártásban. Ha az 5 évvel ezelőtti marketing megoldásokat használva próbál ma érvényesülni egy cég, akkor annyira lesz eredményes, mintha egy 20 éves Audit készülnének új áron eladni.

AZ ELMÚLT IDŐSZAK MARKETINGVÁLTOZÁSAI

1.Változás az írásos kommunikációban

1 év alatt csökkent a hírlevelek konverziója. Azonban ez nem jelenti azt, hogy ki kell dobnunk őket. Változtatni viszont kell a kommunikáción.

Minden iparágban van egy vagy két szereplő, akiknek a hírleveleiből beszerezzük az új információkat. Akik levelei a mai napig pörögnek. Gondolj csak az általad olvasott hírlevelekre, gazdasági magazinokra. Megfelelően izgalmas, színes szakmai tartalommal el kell érned, hogy céged legyen a piacod Portfóliója, Forbes magazinja.

2. Tartalommarketing

Ha a marketingtevékenység csak reklámból áll, egyetlen cég sem lesz képes az eredményeit jobbá tenni.

A tartalommarketing nem más, mint hasznos tartalmat adni az embereknek. Hogy az adott cégnél találják meg az unikum tartalmakat. Pl.: „HOGYAN válasszon a sok ipari szerszám közül?”

3. Videókészítés

A fiatalok már csak képekben, sőt feelingben, kifejezésekben kommunikálnak. Az idősebb korosztályra is jobban hat a videó, mert több érzékszervünket hozza működésbe. Ma már a cégek a kommunikációjuk nagy szeletét a YouTube-ra, az Instagramra, a Facebookra, Tik-tok-ra viszik át.

El kell tehát sajátítani a videókészítés technikáját. Hiszen nem mindegy, hogy hány perc egy videó, hogy mi a tartalma, hogy milyen környezetben vesszük fel, hogy milyen stílusú, mi a címe.

MELYIK ÚJ MARKETING ESZKÖZ ÉRDEKEL?

Ha valamelyik témáról többet szeretnél megtudni, akkor kérlek, hogy írd meg a hozzászólásban az eszköz sorszámát. A legtöbb szavazatot kapott témát hamarosan jobban kibontjuk itt a blogon.

1. Hogyan készítsek vevőszerző videót?
2. Hogyan írjak olyan címsort, amely végre eladja a termékeimet?
3. Busás bevételt generáló kampányok
4. Tartalom marketing – felépítjük saját tartalom marketing stratégiád
5. Hogyan legyél piacvezető? A hitelépítés szabályai
6. Közösségi marketing nagykereskedőkre, gyártókra szabva
7. Írásos kommunikáció felsőfokon: Hogy befolyásoljam a közönségem írásban?
8. Hogyan növeljem a viszonteladóimból a bevételem?

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.