Sikerkampányok a Kereskedelmi Marketing csapatától

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Egy kampány eredményét ma már szinte fillére pontosan megmondhatjuk. Átkattintások, megnyitások, bekerülési költség és vásárlások évvégi munkáinkból.

Egy kampány 2019 év végére eljutott odáig, hogy elemeinek 90%-a pontosan mérhető. A Nottevit kampányában például jól érzékelhető volt az is, mikor elindult a tévéreklámjuk, és az is, mikor befejeződött.

1. A tévé még mindig zsákszámra hozza az érdeklődőket

Érdekes volt látnunk, hogy mikor a Nottevit televíziós szpotja aktív volt, a készítményeire való keresések, illetve a weboldalának látogatottság elképesztő mód megugrott. A tévészpotra természetesen közösségi média, illetve Google hirdetésekkel is ráerősítettünk.

Miért fontos egy gyártó, nagykereskedés számára a televízió?

A TV remek PR értékkel bír. A viszonteladóknak, a Nottevit esetében a gyógyszertáraknak rettentő fontos, hogy lássák, az általuk forgalmazott márkák folyamatosan a köztudatban vannak, van rájuk kereslet.

A csapat, aki dolgozik a projekten:

Jagodics Rita – ügyvezető
Szabácsik Gergely – szakmai igazgató
Bokodi Balázs – kreatív szövegíró
Szemán Krisztina – kreatív szövegíró
Kővári Tamás – PPC specialista

2. Ne érdeklődőket, rajongókat szerezz

A Herbalife 30 napos kihívás programja során az volt a cél, hogy álmos érdeklődők helyett, aktív, elkötelezett rajongókat állítsunk a cég és a márka mellé.

A követőkkel minden egyes nap kommunikáltunk, méghozzá 4 különböző szinten:

1.szint: hitelépítés – értékadás (pontos napi tematika – mit egyen, mit sportoljon, mit tartson be )
2. szint: motiváció, hogy az érdeklődő kitartson a döntése mellett
3. szint: közösségépítés ( aktivizálni a csoporttagokat) – mutassák meg az eredményeiket, osszák meg gondolataikat
4.szint: a tagok motiválják és segítség egymást – önműködő csoport

 

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.