Egy kampány eredményét ma már szinte fillére pontosan megmondhatjuk. Átkattintások, megnyitások, bekerülési költség és vásárlások évvégi munkáinkból.
Egy kampány 2019 év végére eljutott odáig, hogy elemeinek 90%-a pontosan mérhető. A Nottevit kampányában például jól érzékelhető volt az is, mikor elindult a tévéreklámjuk, és az is, mikor befejeződött.
1. A tévé még mindig zsákszámra hozza az érdeklődőket
Érdekes volt látnunk, hogy mikor a Nottevit televíziós szpotja aktív volt, a készítményeire való keresések, illetve a weboldalának látogatottság elképesztő mód megugrott. A tévészpotra természetesen közösségi média, illetve Google hirdetésekkel is ráerősítettünk.
Miért fontos egy gyártó, nagykereskedés számára a televízió?
A TV remek PR értékkel bír. A viszonteladóknak, a Nottevit esetében a gyógyszertáraknak rettentő fontos, hogy lássák, az általuk forgalmazott márkák folyamatosan a köztudatban vannak, van rájuk kereslet.
A csapat, aki dolgozik a projekten:
Jagodics Rita – ügyvezető
Szabácsik Gergely – szakmai igazgató
Bokodi Balázs – kreatív szövegíró
Szemán Krisztina – kreatív szövegíró
Kővári Tamás – PPC specialista
2. Ne érdeklődőket, rajongókat szerezz
A Herbalife 30 napos kihívás programja során az volt a cél, hogy álmos érdeklődők helyett, aktív, elkötelezett rajongókat állítsunk a cég és a márka mellé.
A követőkkel minden egyes nap kommunikáltunk, méghozzá 4 különböző szinten:
1.szint: hitelépítés – értékadás (pontos napi tematika – mit egyen, mit sportoljon, mit tartson be )
2. szint: motiváció, hogy az érdeklődő kitartson a döntése mellett
3. szint: közösségépítés ( aktivizálni a csoporttagokat) – mutassák meg az eredményeiket, osszák meg gondolataikat
4.szint: a tagok motiválják és segítség egymást – önműködő csoport