Égető problémád akadt? Céged termékeit nem ajánlják a viszonteladóid a végfelhasználóknak? A cél, hogy kitűnj a piacodról. Kezdd így:
Mit tehetsz akkor, mikor céged termékeire a kiskereskedések úgy tekintenek, mint egy a sok közül?
Mikor a polcokon bezsúfolják a versenytársaid kínálatai mellé?
Mikor a végfelhasználók olyan terméket keresnek, amit a Te céged is kínál, a kiskereskedések eladóinak azonban eszébe sem jut ajánlani azokat?
Mikor ezek a végfelhasználók alig ismerik céged kínálatát?
Ebben az esetben egyet tehetsz:
Kezedbe veszed a marsallbotot
- Mert bár motiválhatod és taníthatod a viszonteladóidat a termékeid értékesítésére – de az önmagában hosszú idő
- Indíthatsz értékesítési versenyt jutalmakkal – de az önmagában csak 1-2 hónapra oldja meg a problémádat
Ezért ezt a 2 teendőt párhuzamosan kezdd el. Kezdd el, és adj a viszonteladóid kezébe mindent. Mindent, amire az értékesítéshez csak szükségük van.
- legalább a szövegeket
- legalább a grafikát
Íratlan szabály a viszonteladóid megsegítéséhez
- NE adj semmit díjtalanul, mert akkor nem fogják értékelni
- NE adj semmit forgalmi elvárásért cserébe, mert ahhoz kidolgozott stratégiára lesz szükséged
Nagykereskedő, Gyártó ügyfeleink viszonteladóinak többsége a lenti csomagokért fizet. Azonban ez már egy speciális nagykereskedelmi stratégiát igényel, amit 6 év alatt fejlesztettünk ki.
Mégis érdemes végigfutnod rajta, mert csak az ilyen technikákkal érheted el, hogy a viszonteladóid nagyságrendekkel többet értékesítsenek céged termékeiből.
Íme A LISTA:
1. Készíts végfelhasználókat megszóló honlapot (erről lesz szó a május 30-i online előadáson – csak Nagyker Trendek próbacsomag megrendelőknek / előfizetőknek >>>)
2. Állíts össze havi kampányokat, amit a viszonteladóid továbbadhatnak a végfelhasználóknak
3. A havi kampányhoz készíts:
- Plakátot
- E-mailt, amit kiküldhet a viszonteladód a listájára
- SMS-szöveget
- Hirdetésgrafikát
4. Készíts a kampányokhoz használati utasítást
5. Értékesítési scriptet a termékek eladásához
6. Szórólapot minden egyes termékről
7. Katalógust a végfelhasználóknak
8. Katalógust a viszonteladóknak (munkakatalógus)
9. Hirdetéseket
10. Google Adwords-szövegeket (keresési és remarketing-szövegek)
11. PR-cikket, amit ő is használhat a sajtóban
12. Állványokat (POS-anyagokat)
13. Állványra 1 ütős mondatot a termékről
14. Kültéri reklámot
15. Autódekorációt
16. Véleményt a termékekről, hogy használni tudja a saját anyagaiban
17. Árajánlat-sablont és árajánlatadó szoftvert
Ez rengeteg minden, igaz? Amiben rengeteg munka is van. Azonban ma csak az ilyen komplett megoldásokkal lehet kimagasló eredményeket elérni. Még akkor is, ha termékeid neve ismert a piacodon.
Fontold meg, gondold át, és döntsd el, hogy belefogsz-e egy újfajta vevőszerzésbe.
Addig is sok sikert a mindennapi munkádhoz!