Te már használod a „Magyar – osztrák 2-0” marketinget?

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Évente visszatérő kérdés, hogy karácsonyhoz közeledve érdemes-e felülni az ünnepi kampányhullámra, vagy azzal nyerünk, ha kimaradunk belőle?

Egyrészről azt mondhatnánk, hogy hagyjuk a karácsonyi kampányokat, hiszen mindenki a karácsonnyal jön, de valójában az emberek év végére gondolatban már annyira ráhangolódnak a karácsonyra, hogy az ünnepi üzenetek nagy hatékonysággal érnek célba.

Tehát nem az a fontos, hogy legyél más, mint a többiek, hanem:

– használd ugyanazokat a csatornákat, csak jobban

– használd ugyanazt az ünnepnap kommunikációt, csak eredetibben

– ülj fel a hullámra Te is a cégeddel, csak legyen még ötletesebb, mint a versenytársaké

A 2016-os nyár első karácsonya a foci EB (a második az Olimpia lesz). Kedd este háromnegyed nyolc óta pedig a magyar emberek 90%-nak fejében az első helyek egyikén szerepel az EB. Ezt pedig ki kell használnia mindenkinek.

– A sarki fűszeresnek.
– A könyvelőknek.
– A brókercégeknek.
– A divatüzleteknek.
– És a nagykereskedőknek, gyártóknak is.

Íme, pár ötlet, hogyan használd ki kreatívan az EB és a magyar szereplés okozta pozitív hatást a vevőszerzésedben:

1. Tippmix: Tarts tippelést a viszonteladóid közül.
Meccsnapon, aki eltalálja, hogy melyik csapat nyer – az oldaladon szavaztass -, az kap egy másnap beváltható 5000 Ft-os ajándékutalványt, labdát, focimezt, 10 %-os kedvezményt, bármit, amiért érdemes tippelni.

„Ki nyer ma? Te biztosan, ha eltalálod, ki nyeri a ma esti EB meccset!”

2. Legyél vicces!
Egy győzelem után a boldogság hormonok, amúgy is az egekbe szöknek. Ezt érdemes kihasználni egy-egy vicces Facebook poszttal, amely egyszerre hirdetés is.

aldi

3. Vond be a vevőidet a kommunikációdba!
Ünnepek alkalmával – és az EB a futball ünnepe – az emberek sokkal nyitottabbak, kommunikatívabbak, mint máskor. Ezt használd ki pár ötletes megoldással:

lidl

 4. Építs összetartó közösséget
Adj ajándékot, 1000 Ft-os utalványt azoknak a viszonteladóidnak, akik a Facebook oldaladra, blogodra beírnak egy „HUN” feliratot. Ha pedig vásárolnak is, kapnak egy doboz sört. Mégiscsak a labda után a sör a foci legfontosabb kelléke 🙂

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.