Újabb karácsonyi kampány partnereid, vevőid felé

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Nézzétek, milyen kreatív kis adventi kalendáriumot találtam? És innen jött az ötlet, hogyan tudsz kedveskedni ezzel az ügyfeleidnek, partnereidnek.

Csak tedd ki az irodádba, telephelyedre, üzletedbe ezt a táblát, a papírzacskókba tegyél apró ajándékot, majd, mikor az ügyfél távozna, kérd meg, hogy az adott naphoz tartozó kis tasakot vigye haza.

Ugyanezt egy kisebb, hordozható kalendáriummal megcsinálhatja az értékesítőd is. Az ügyfél kinyitja az adott naphoz tartozó ablakot, abban egy apró cetlit talál, amire egy ajándék neve van felírva.

De továbbmegyek…

Csináld meg online akár a végfelhasználóid felé is. Persze kösd vásárláshoz az ajándékot, például a webshopodban. Itt a lényeg, hogy a látogató először kinyissa az ablakot, ott leírod, hogy milyen összegben kell vásárolnia, hogy hazavigye az ajándékot, majd búcsúzóul még odaírhatod, hogy „Gyere holnap is, egy ajándék akkor is vár rád…”

Az se baj, ha nem elsejével kezded a kampányt, hiszen pár nyitott ablak a kalendáriumban még jól is mutat. Online adventi kalendáriumot egyébként zsákszámra találtok a neten.

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.