Újdonság, amellyel a sajtóba kerültünk

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Számunkra mindig két kihívás létezik: újat mutatni a piacnak; tanítani a piacot. Mert mit is csinálnak a nagy cégek? Ugyanezt a két dolgot. Újítanak és tanítanak.

Mit csinál az Apple?

  1. Állandóan újdonságokkal bombázza a piacát
  2. És közben megtanítja a piacot használni ezt az újdonságot, és megtanítja a viszonteladóit eladni ezt az újdonságot

Mit csinál az Audi?

  1. Új autókkal áll elő újra és újra
  2. És ő már nem csak a viszonteladóit, nem csak a piacot tanítja, hanem iskolákat hoz létre, hogy új munkaerőt képezzen magának

Újítottunk, tanítottunk

Mi is pont e két dolog miatt hoztuk létre a Kereskedők Országos Online Hétvégéjét.

  1. Újat akartunk: ilyen online konferenciát, mely 3D, vizuális, kereskedelemre szabott, ennyi cégvezetőt szólít meg, még nem tartottak Magyarországon.
  2. Oktatni akartunk: a hétvége során 22 szakértő lépett fel.

És hogy mi lett ennek az újdonságnak az eredménye?

  • Számtalan PR megjelenés
  • 570 új érdeklődő
  • Hitelépítés

A Kereskedők Országos Online Hétvégéjének főoldala

kepernyofoto-honlap-1024x508

Kiállítói tér

kiallitoi-hall-1024x473

Markovich Béla előadása a 3D online moziteremben – Mapei

markovich-bela-mapei-3d-moziteremben-1024x492

Cserpes István előadása a 3D online moziteremben – Cserpes Sajtműhely

cserpes-istvan-3d-moziteremben-1024x497

Kelényi Kolos előadása a 3D online moziteremben – Szamos Marcipán

kelenyi_kolos_3d_moziteremben-1024x499

Szelei Szabolcs előadása a 3D online moziteremben – Google

szelei-szabolcs-1024x494

Szünetekben reklámokat vetítettünk

reklamokebedidoben-1024x495

A kérdés adja magát: hogyan tudsz a Te iparágadban egy ilyen újdonsággal előrukkolni?   

Hozz létre új terméket vagy szolgáltatást!

Ma a piacon az nyer, aki olyan réstermékekkel lép színre, amely még nem jelent meg a piacon. Ilyen „terméked” lehet az oktatásod is, amellyel még első tudsz lenni, ha az internetre viszed:

Milyen előnyökkel jár?

  • Könnyen megtölthető, hiszen még csak felöltöznie sem kell a regisztrálónak.
  • Új érdeklődők szerzésére tökéletes, hiszen lehet, hogy aki nem tőled vásárol, az nem menne el a rendezvényedre, de online nincs benne nagy kockázat, energia… miért ne venne részt.
  • Ha elég izgalmas, akkor felkapja a sajtó.
  • Versenyelőnyre, hírre tudsz szert tenni.

Ha érdekel, milyen szoftverrel hoztuk tető alá a Kereskedők Online Hétvégéjét, hogy Te hogyan tudnál egy hasonló hétvégét összehozni a saját piacodon, akkor jelezd felénk az info@nagykermarketing.hu e-mail címre. Persze a kérdéseiteket itt a hozzászólásokban is feltehetitek.

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.