Az utóbbi években az emberek egyre tudatosabb vásárlóvá váltak, és ez a céged bevételére is hatással van. Az interneten ugyanis ma már nem termékeket vásárolnak, hanem elvárásokat.
Azok a cégek, amelyek a közeljövőben képesek lesznek termékek helyett elvárásokat kínálni, nyert helyzetbe kerülnek. De hogyan kezdj hozzá ehhez a változáshoz? Kezdd el használni a Metamorfózis marketing technikát.
Miért vásárol a vevőd?
A vevőről tudni kell, csak akkor vásárol, ha vár valamit a terméktől. Szebb arcbőrt, kényelmesebb otthont, karcsúbb alakot, gyorsabb közlekedést. A cégeknek az a feladata, hogy azt, amit a vevő vár a terméktől, megfogalmazza és kommunikálja.
Hogy ezt az elvárást helyesen tudd megválaszolni, előbb felelned kell 4 kérdésre. Nézd meg a kérdéseket a videóban, és utána írj hasonló szövegeket:
La Dolce Vita. Az élet édes, mézédes. Főleg, ha elkerülnek a betegségek, ha a napot nem csak filmeken látod. Minek nyomnád az ágyat, ha Te vagy az a hős, akit elkerülnek a betegségek? Gyerünk, menj ki az utcára! Fuss, dolgozz a kávézók teraszán, és fogadd magabiztos mosollyal mások irigykedő tekintetét. Mert ez a Te napod… de nem csak ez, hanem a következő hónapok is.