Metamorfózis marketing – VIDEÓVAL!

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Az utóbbi években az emberek egyre tudatosabb vásárlóvá váltak, és ez a céged bevételére is hatással van. Az interneten ugyanis ma már nem termékeket vásárolnak, hanem elvárásokat.

Azok a cégek, amelyek a közeljövőben képesek lesznek termékek helyett elvárásokat kínálni, nyert helyzetbe kerülnek. De hogyan kezdj hozzá ehhez a változáshoz? Kezdd el használni a Metamorfózis marketing technikát.

Miért vásárol a vevőd?

A vevőről tudni kell, csak akkor vásárol, ha vár valamit a terméktől. Szebb arcbőrt, kényelmesebb otthont, karcsúbb alakot, gyorsabb közlekedést. A cégeknek az a feladata, hogy azt, amit a vevő vár a terméktől, megfogalmazza és kommunikálja.

Hogy ezt az elvárást helyesen tudd megválaszolni, előbb felelned kell 4 kérdésre. Nézd meg a kérdéseket a videóban, és utána írj hasonló szövegeket:

La Dolce Vita. Az élet édes, mézédes. Főleg, ha elkerülnek a betegségek, ha a napot nem csak filmeken látod. Minek nyomnád az ágyat, ha Te vagy az a hős, akit elkerülnek a betegségek? Gyerünk, menj ki az utcára! Fuss, dolgozz a kávézók teraszán, és fogadd magabiztos mosollyal mások irigykedő tekintetét. Mert ez a Te napod… de nem csak ez, hanem a következő hónapok is.

A szerző:

Jagodics Rita

A kereskedelmi marketing szakértője, több mint 600 céggel dolgozott már együtt. Tévés megjelenései mellett rendszeresen publikál a Haszon Magazinban, illetve különböző gazdasági oldalakon.

Keress a blogcikkek között:

Kategória választó:

Jagodics Rita:
MADE IN MARKETING

Magyarország első, kizárólag kereskedelmi cégekre szabott marketing könyvének 3. kiadása most 50%-os extrém kedvezménnyel rendelhető meg!

Kapható a Libri könyvesboltjaiban és webshopjában! Azonban, ha itt rendeled meg, akkor most 3 ajándékot is kapsz a könyv mellé:

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Ha tetszett a cikk, iratkozz fel hírlevelünkre, és soha nem maradsz le a legújabb tartalmainkról!

Ígérjük, hogy nem fogunk spamelni, csak a legérdekesebb újdonságokat küldjük a postaládádba.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Remélem, hasznosnak találtad a blogcikk tartalmát

Várunk egy konzultációra, ha szeretnéd a Kereskedelmi Marketing Csoport tudását és segítségét igénybe venni.