Külföldi webshopok lepik el Magyarországot?
Mikor egy új versenytárs lép a piacra, az ember óhatatlanul arra gondol: „Ez tucatjával szívja majd el a vevőimet.” És a külföldi konkurencia már itt kopogtat.
Mikor egy új versenytárs lép a piacra, az ember óhatatlanul arra gondol: „Ez tucatjával szívja majd el a vevőimet.” És a külföldi konkurencia már itt kopogtat.
Belegondoltál már abba, hogy az újévi kívánságok zöme miért nem valósul meg? Mert minden kívánság előtt van egy hátráltató tényező. De hogyan győzheted le?
Először is köszönjük, hogy: 14 700-an olvassátok rendszeresen a leveleinket 2017-ben. Sokan közületek kérdeztek, témajavasoltokat küldtök nekünk.
Íme, egy év végi összefoglaló a magyar kereskedelmi cégek 2017-es hajrájáról. Plusz: útmutatóként is használható a 2018-as kampányaidhoz.
A magyarországi kereskedők alig több mint 20 százaléka vesz részt az idei Black Friday akciókban a Kereskedelmi Marketing kutatása szerint.
Ha van egy bő hírlevél listád, amelyből több vevőt, több bevételt szeretnél látni, akkor a következő 6 percet töltsd ezzel a cikkel.
Haláli jó ajánlatokkal álltak elő a magyar kereskedők Halloween hetében. Mondhatjuk úgy is, hogy szörnyen ötletes plakátok jelentek meg a kirakatokban…
Mi legyen a belépőd egy új viszonteladó partnernél? Mi az, amit feltétlen tudj meg róla? Íme, 5 eszköz, amely befolyással lesz vevőid vásárlási kedvére:
Megkérdeztük 500 magyar nagykereskedés és gyártó cég vezetőit, hogy mondják el véleményüket 2017-ről és meséljenek várakozásaikról. Íme, a válaszok.