Pozicionálni és pozicionálva lenni jó
Vajon a Te céged, hogyan van pozicionálva? Olyannak lát a célpiacod, amilyennek szeretnéd, hogy lásson? Vagy nem is vagy tudatosan pozicionálva?
Vajon a Te céged, hogyan van pozicionálva? Olyannak lát a célpiacod, amilyennek szeretnéd, hogy lásson? Vagy nem is vagy tudatosan pozicionálva?
Megérkezett a hír, amitől az átlagos cégvezetőknek feláll a szőr a hátukon, a legügyesebbeknek meg mosolyt rajzol az arcára: JÖN AZ INTERNETADÓ!
Azt szokták mondani az online szakemberek, ha nincs legalább 3 landing oldalad, akkor a céged 60%-a lényegében láthatatlan a célpiacod előtt.
Emlékszel még A kis herceg elején arra a furcsa kalapra? Exupéry úgy vélte, hogy ezt csak a felnőttek látják kalapnak. Egy gyerek egy kígyót lát, ami pár másodperce nyelt le egy egész elefántot.
Nemet mondanál egy olyan reklámeszközre, ami bizonyíthatóan 23%-kal hatékonyabb, mint az, amit most használsz? Ugye, hogy botorság lenne?
Ki ne szeretné, hogy a weboldalára érkező látogatók minél nagyobb százalékban iratkozzanak fel a hírlevelére? A minél nagyobb százalék manapság az oldalra látogatók legalább 5%-a.
300 digitális marketingest kérdezett meg a Gigaom, hogy melyik eszköz hozza a legtöbb bevételt. Az éllovas évek óta nem változott. Íme, a végeredmény…
„Van egy új termékünk, de nem terjesztik tovább a viszonteladóink.” Ha hasonló problémákkal már Te is találkoztál, akkor a Facebooknak köszönhetően itt egy új megoldás céged számára.
Ha tudnád, hogy holnap betörnek hozzád, akkor mit vásárolnál ma? Kutyát? Biztosítást? Riasztót? Ha tudnád előre, hogy elvesznek a cégedből az informatikai adatok, akkor…