3+2 hőségkampány a nyári vevőinvázióért
A világhírű neurológus Antonio Damasio a kilencvenes években végzett kutatásaival kimutatta, hogy nem létezik olyan döntés, amely kizárólag a racionalitáson alapszik.
A világhírű neurológus Antonio Damasio a kilencvenes években végzett kutatásaival kimutatta, hogy nem létezik olyan döntés, amely kizárólag a racionalitáson alapszik.
„Rendkívül magas a kudarcot valló új árucikkek aránya, pedig a siker nem a véletlen műve.” Ma olvastam Johann Sjöstrandtól, a Nielsen szenior alelnökétől.
Minden gyártó, nagykereskedés egyre gondol, mikor a hegyekben álló árut meglátja a raktárban. Ilyenkor szokták kezdetét venni az árakciós kampányok.
Április 21-től a Google „kötelezővé” teszi a reszponzív oldalakat, a mobilra történő optimalizálást a mobileszközről indított keresések esetében. Akik nem állnak át, azok „büntetésre” számíthatnak.
A 2015 első negyedévében véget ért felmérésben nagykereskedő, gyártó cégeket és egyéb kereskedelmi vállalkozásokat (pl. franchise-ok, kereskedelmi hálózatok) kérdeztünk.
Ha megtehetnéd, akkor melyik viszonteladód klónoznád? Azt, aki többet kínál a termékeidből, vagy inkább azt, aki lojálisabb a cégedhez?
A HARMADIK: „Nem eleget vásárolnak a termékeinkből.” A MÁSODIK: „A kiküldött leveleinkre nem elegen reagálnak.” AZ ELSŐ: „A viszonteladóink nem eleget forgalmaznak a termékemből.”
Az elmúlt napokban egy nagy bázisú felmérést készítettünk a hazai kiskereskedelmi üzletek körében. 432 megkérdezett üzletből 62,8% (304) mondta azt, hogy érinti a boltbezárás.
Az egyik nagykereskedés kampányt indított, amelynek fő üzenete ez volt: „A MAI NAPON MINDEN TERMÉKÜNK 30% ÁRENGEDMÉNNYEL ELVIHETŐ!!!”