6 tipp, hogy bizalomépítő fotók készüljenek rólad
Azt, hogy manapság már a cégvezetők is megjelennek egy-egy termék kommunikálásában, egyértelműen Steve Jobsnak köszönhetjük.
Azt, hogy manapság már a cégvezetők is megjelennek egy-egy termék kommunikálásában, egyértelműen Steve Jobsnak köszönhetjük.
A Boomerang e-mail szolgáltató nemrég nyilvánosságra hozott egy tanulmányt, amely szerint 350.000 e-mail-nél összehasonlították a válaszadási arányokat. Íme, az eredmények…
Az utóbbi években az emberek egyre tudatosabb vásárlóvá váltak, és ez a céged bevételére is hatással van. Az interneten ugyanis ma már nem termékeket vásárolnak, hanem elvárásokat.
2017-re az adatbázis marketingben rejlő lehetőségek megsokszorozódnak. Új eszközök kerülnek előtérbe, miközben kiszorítanak régi jól bevált megoldásokat.
Geszti Péter, a Profession.hu ügyvezetője, a Google Magyarország első embere. Ők azok, akik most pár perc erejéig beszállnak a marketingedbe.
2017-ben azok a gyártók és nagykereskedések jutnak nagyobb szelethez iparáguk tortájából, amelyek végre megszólítják az egyre tudatosabban vásárló végfelhasználóikat is.
A 20. században még mindenki azt sulykolta: „Legyél jobb 10%-kal a legerősebb versenytársadnál, és tiéd a győzelem.” Remek, nyert ügyed van… a 90-es években. Csakhogy akkor még minden más volt.
Brian Tracytől hallottam egyszer egy remek kis anekdotát, ami tökéletes metaforája a mai gazdasági környezetnek. Szóval képzeld el, hogy az irodád egy nap leég.
A Facebook mára az egyik leghatékonyabb kommunikációs csatornává nőtte ki magát: gyors, mérhető, a kampányok könnyen változtathatók. Azonban a Facebook tábor növelése egyre többe kerül.