Hogy vezessek be eredményes hűségprogramot?
„Hogy vezessek be eredményes hűségprogramot?” – kérdezték többen. A Jagodics Rita válaszol legújabb videójában elárulom, és egy remek vevőszerző példát is bemutatok.
„Hogy vezessek be eredményes hűségprogramot?” – kérdezték többen. A Jagodics Rita válaszol legújabb videójában elárulom, és egy remek vevőszerző példát is bemutatok.
Vajon elég, ha szakértő vagy a piacodon? Mi hozza a biztonságot és hatalmas eredményt a cégednek? A piacvezetők „okozzák” a piacot, ez mit jelent? A pár perces videóból megtudhatod…
Vajon külön promóciót kell készítenünk új és régi vevőknek? Vagy elég ha mindenkinek ugyanazt az ajánlatot küldjük? A videóból kiderül..
Mikor Cicero befejezte beszédeit, az emberek csak annyit mondtak: „Micsoda nagyszerű beszéd.” Aztán jött Demosztenész, és a tömeg egy emberként skandálta: „GYERÜNK FÜLÖP KIRÁLY ELLEN!”
Budapest, 2016 április 14.: 1000 fő megkérdezésével készített kutatást a Kereskedelmi Marketing csapata, miután az országgyűlés eltörölte a vasárnapi boltzárat.
A karácsonyt követő néhány hétben a hazai üzletek nagy részét újra feldíszítik. Csak most nem gyertyákkal, masnikkal és Mikulásokkal, hanem árakciókat hirdető táblákkal.
Egyre több üzleti tárgyaláson, ebéden hangzik el a következő kérdés: „Te hallottál már a Kék Óceán Stratégiáról?” Amelynek egyik leghíresebb modernkori úttörője éppen Steve Jobs féle Apple volt.
Egy amerikai játékgyár még a kilencvenes években egy érdekes kísérletet hajtott végre. A cég marketingesei kiválasztották a gyár legjobban és legkevésbé fogyó játékát.
Számunkra mindig két kihívás létezik: újat mutatni a piacnak; tanítani a piacot. Mert mit is csinálnak a nagy cégek? Ugyanezt a két dolgot. Újítanak és tanítanak.