Piackutatási segédlet kereskedelmi cégeknek
Az amerikai elnökválasztástól kezdve, az Apple-n át a Starbucksig, egy fontos dolog mindig elhangzik: ha a piacodon Te ismered legjobban az embereket, akkor téged fognak többen választani.
Az amerikai elnökválasztástól kezdve, az Apple-n át a Starbucksig, egy fontos dolog mindig elhangzik: ha a piacodon Te ismered legjobban az embereket, akkor téged fognak többen választani.
Egyre gyakrabban halljuk ezt a kérdést, a rövid válaszom ez: NE ÁRAKCIÓZZ! Ne kapd elő első felindulásból, kapkodva a -50% táblákat a raktárból! Létezik ennél sokkal profitbarátabb megoldás!
Miért van az, hogy egy vannak helyek, ahol alkudozunk, máshol eszünkbe sem jut? Egy étteremben nem alkudozunk, de egy kis ruhaüzletben már igen. Az ok igen csak prózai.
Ha valaki képes 10 másodpercen belül lefutni a száz métert, az ne csak a fő utcán futkározzon, hanem igenis induljon el az Olimpián, a világbajnokságon.
Ha elkezded használni a meglepetés erejét a marketingedben, akkor olyan eredményeket tudsz produkálni, amit a termékeid, a tudásod alapján megérdemel a céged.
Ismered a 360 fokos videós technikát? Lesd el a trükkjét, kezdd el használni, mert elképesztő dolgokra leszel képes a használatával.
Évente visszatérő kérdés, hogy karácsonyhoz közeledve érdemes-e felülni az ünnepi kampányhullámra, vagy azzal nyerünk, ha kimaradunk belőle?
Tudod, mennyi marketing eszköz szavatossága járt le az elmúlt években? Hogy hány új vevőszerző eszköz tűnt fel a színen? Sőt, egy 5 évvel ezelőtti marketing tervvel manapság cégek mennek csődbe.
Kommunikációdnak melyik az az eleme, amely a legnagyobb százalékban határozza meg, hogy üzeneted eljut-e a vevőkhöz? Hogy el tudod-e mondani az akciód, a honlapod üzenetét?