BLOG

Egyéb kategória

Vevők helyett ma már rajongókat gyűjtenek a profi vállalatok

Míg pár éve a közösségi médiában tömegesen lehetett szájhagyomány útján szerzett eléréseket produkálni, mára ez a szegmens visszaesett, a fizetett elérés javára. Azonban a folyamat nem visszafordíthatatlan, egyszerűen csak a cégeknek vevők helyett ma már rajongókat kell gyűjteniük.

Egyéb kategória

Tele a világháló használhatatlan tartalommarketing cikkekkel, videókkal

Emlékezz vissza az utolsó dologra, amelyet Google-ban kerestél. Megvan? Akkor most gondolj vissza arra, hogy a kifejezésre felugró tartalmak hasznosak voltak-e számodra? Ennek esélye 30-40%, ugyanis 10 kereséséből jó, ha 3-4 olyan tartalom jön velünk szembe, amely ingyenes és valóban

Egyéb kategória

Érzelem és értelem csatája a marketingben

Hogy megértsük, miért nem működnek azok a hirdetések, amelyek csak racionális üzeneteket közvetítenek, egészen az agyunkig kell leásni. Egy egészen bizarr teszt ugyanis kimutatta, hogy micsoda tűzijáték megy végbe az agyunkban, ha beindulnak az érzelmeink.

Egyéb kategória

Kreatív kampányokkal szakítanak nagyot a cégek idén nyáron

A kreativitás lett 2020 marketingjének egyik legértékesebb valutája. Miközben az egyszerű „bemutatom az ajánlatom” kampányok ideje lejáróban, az ötletes kommunikációval színre lépő cégek egyre nagyobb ismertségre tesznek szert. A Bonatti számára készített nyári kampányunkkal is rekordszámú fogyasztóhoz jutottunk el.

Egyéb kategória

Hogyan tarts lépést a világgal, a trendekkel, a fogyasztóiddal?

Az elmúlt pár hónapban 4 950%-kal többen írták be a Google keresőjébe a következő három szót: „kézi fertőtlenítő készítése”. Ugyanebben az időszakban 600% -kal nőtt az „elkaphatom kétszer a koronavírust?” keresések száma. Szintén ugyanekkor a „közeli élelmiszerboltok” keresései világszerte 200% -kal növekedtek.

Egyéb kategória

Itt az új trend: az ökomarketing

Pár napja jelentette be az Unilever, hogy minden termékét karboncímkével látja el, amelyről bárki leolvashatja, hogy mekkora üvegházhatásúgáz-kibocsátással járt az előállítása. Közben egyre több áruházlánc zöldségespultjainál követhetjük le a görögdinnye vagy éppen a karfiol útját az ültetéstől egészen a kosarunking.

Egyéb kategória

Így szerezhet céged tömegesen érdeklődőket – érdekel?

A cégek egy része téli álomba vonult a járvány miatti veszélyhelyzet kihirdetése után. Befagyasztották marketing kiadásaikat, vevőikkel való kommunikációjukat szinte a nullára redukálták. Ebben az időszakban gondolt egy merészet a Kalcsu Cosmetics, és javaslatunkra hirdette meg az I. Magyar Kozmetikus