BLOG

Egyéb kategória

Térkép a vevőd agyáról. Érdekel?

Daniel Ellensberg szerint, ha ismerjük a győzelmi esélyeinket, nagyobb lesz bennünk a hajlandóság, hogy részt vegyünk egy szerencsejátékban. Ezt a megállapítást használják fel például a webáruházak, mikor a termékeiket osztályozhatóvá teszik. Minél több a csillag, annál kisebb a kockázat, és

Egyéb kategória

Felkészülés a többcsatornás jelenlétre

A jelenlegi rendkívüli helyzet leszűkítette a többcsatornás kommunikáció lehetőségeit. Igaz, Magyarországon még kevesen csinálják jól. Főleg az online részét, amit most élesben gyakorolhatnak a cégek. De hogyan kell összehangolni a kommunikációs csatornáinkat úgy, hogy abból megszülessen a „Nagyon Sok Vevő”

Egyéb kategória

Újfajta irány van kialakulóban: az adakozó cég

A járvány kitörése óta megszaporodott azon cégek száma, akik valamilyen eszközzel segítik a bajba jutottakat. Vannak, akik ezt egyszerű PR fogásnak tekintik, szerintem ennél sokkal többről van szó. A cégvezető is ember, és látja, hogy most tényleg nagy a baj,