Add azt a vevőknek, amiből a legkevesebb van nekik
Miből van a legkevesebb az embereknek? Időből. Legalábbis abból az időből, amit rátok, ránk, cégekre költenek.
Miből van a legkevesebb az embereknek? Időből. Legalábbis abból az időből, amit rátok, ránk, cégekre költenek.
Miért van az, hogy az azonnali elégedettségért bármikor képesek vagyunk feláldozni a hosszú távú előnyöket?
Daniel Ellensberg szerint, ha ismerjük a győzelmi esélyeinket, nagyobb lesz bennünk a hajlandóság, hogy részt vegyünk egy szerencsejátékban. Ezt a megállapítást használják fel például a webáruházak, mikor a termékeiket osztályozhatóvá teszik. Minél több a csillag, annál kisebb a kockázat, és
Nem kell marketing szakértőnek lenni ahhoz, hogy észrevegyük, elárasztottak bennünket az „Együtt vagyunk” üzenetű reklámok.
Hogyan indíthat egy magyar kereskedelmi cég olyan kampányt, amely során radikálisan növeli a potenciális vevőinek számát?
A jelenlegi rendkívüli helyzet leszűkítette a többcsatornás kommunikáció lehetőségeit. Igaz, Magyarországon még kevesen csinálják jól. Főleg az online részét, amit most élesben gyakorolhatnak a cégek. De hogyan kell összehangolni a kommunikációs csatornáinkat úgy, hogy abból megszülessen a „Nagyon Sok Vevő”
A járvány kitörése óta megszaporodott azon cégek száma, akik valamilyen eszközzel segítik a bajba jutottakat. Vannak, akik ezt egyszerű PR fogásnak tekintik, szerintem ennél sokkal többről van szó. A cégvezető is ember, és látja, hogy most tényleg nagy a baj,
Drasztikusan átalakította a járvány a cégek marketing stratégiáját, van, ahol nullára tekerték le a marketing költségeket, máshol pedig több pénzt öntenek a vevőmegtartásba, vevőmegszerzésbe, mint korábban.
Egy ország gazdaságára legnagyobb befolyással mindig a vásárló van. Ha nincs vásárlás, a gazdaság lejtmenetre vált. Rossz hír, hogy a vevő nem születik vevőnek… azt nekünk kell faragni belőle.